Sodd Ball Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg f9zt3 av han duden som aldri stoppet. Bare fortsatte med HEEHEEHEEHEEHEEHEE osv. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hahahahahaha!!!! ROFL =D=D DEN var bra! Ikkeno slår han gamle mannen... "hjååå-hjå-hjå-hjå!" LOL Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hahaha han gamle knarken knakk meg Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 herregud.. nå lever jeg enda 10 min lenger!!.. lo så jeg gråt jeg hahaha Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 herregud.. nå lever jeg enda 10 min lenger!!.. lo så jeg gråt jeg hahaha Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 begynte å fnise litt av han svarte, men han gamlingen var jo bare syk Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg lo av nr. 2. Gah, jeg som pleier å klare sånt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Neh, lo ikke. men så har jeg aldri syntes at babyer er noe spessielt morsomme heller Altså, det er ikke BARE en beby som ler i 4 minutter... Se hele. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Suck! Jeg klarte ikke å holde meg Og jeg var innstilt på å ikke le. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hmm.. Måtte pines med han gamle gubben, men resten var latterlig enkle å holde seg alvorlig til.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Humret litt av han gamle fyren i noen sekunder, men det er alt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 gamlefyren og han mørke var verst. Fy faen jeg sprakk. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 :!: haha! den var drit bra! jeg lo én gang, og det var da han mannen i gult kom inn. haha! han er best, satt og tenkte at "hvis han fra den farmen kommer, kommer jeg til å sprekke", og der var han! haha hvis noen ikke har sett han før, søk på "Dad at Comedy Barn". den er sykt fet! njhå, nhjå, nhjå! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 :!: haha! den var drit bra! jeg lo én gang, og det var da han mannen i gult kom inn. haha! han er best, satt og tenkte at "hvis han fra den farmen kommer, kommer jeg til å sprekke", og der var han! haha hvis noen ikke har sett han før, søk på "Dad at Comedy Barn". den er sykt fet! njhå, nhjå, nhjå! haha xD Dad at Comedy Barn Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg lo ikke, var ikke nærheten en gang. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg brøt ut i latter av nr 2 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Haha! Gamlingen som kommer på 1:00 er jo morsom da! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 gamlingen var dårlig as Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 eheheheheh heheheheheheh eheh hjåå hjåå hjåååå Lenke til kommentar
MisterMuffinMan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Den siste var bare helt...bisarr. Klarte nesten å holde meg gjennom hele, men jeg måtte bare flire litt når han i lilla genser kom. Hørtes litt ut som et slags parringsrop fra en slags merkelig ape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå