Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Topic sier det meste. Se på filmen uten å le, klarer du det er du jammen meg god;) jeg ler alltid da jeg ser den, klarer ikke å holde meg. Don`t laugh Lykke til =) PS: forleng livet ditt med en god latter;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vinner jeg noe? Flirte ikke Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Vinner jeg noe? Flirte ikke desverre å vinner du ikke noe men da er du jammen alvorlig:P for den er jo så artig xD at du klarte, det er jammen utrolig xD Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vinner jeg noe? Flirte ikke Flirte ikke jeg heller Og det er lett å få meg til å le.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 lol. Den gamle mannen var rå Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Neh, lo ikke. men så har jeg aldri syntes at babyer er noe spessielt morsomme heller Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Klarte meg ganske fint helt til han fyren i rød genser kom. Edit: Ikke rød genser, lilla T-skjorte -_- Endret 3. september 2008 av Andeby Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Han fra "Comedy barn" er så latterlig morsom! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det var kjedelig... men så kom han gamlingen Sprakk så det sang! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Se filmen hos Youtube hvor har han det værst den ble stuslig i lengden xD Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 I lol'd I lost lo i det jeg så babyen på 1 sek elns.. -.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 LOL jeg lo av den gamle mannen Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hahahaha. Jeg klarte å la vær å le av videoklippet, men når han gamle mannen lo begynte lillegutt på 2 mnd å prate skikkelig høyt (han prater lite. begynt med det de siste dagene) men han slutta når det klippet av over, så jeg satte det tilbake så begynte han igjen. Men det var kanskje bare festlig for meg som mor å se Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 NJÅÅÅÅH NJÅÅÅÅH NJÅH NJÅH NJÅH! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 I win. What did I win? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hun sist var litt vel vill, synes det ble for dumt, hørtes falsk og flaut ut >.> Han svarte overrasket meg, trodde det bare skulle være ungen! Uansett, hva vant jeg? Lenke til kommentar
zmn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Egentlig ikke sånn kjempeartig.. Men han fyrn med griselattern er jo alltid kul å se på ^^ Lenke til kommentar
lamial Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Eeeh... Greide det fint uten å le jeg gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå