jealei Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hei, mitt hovedkort tok kvelden, og nå trenger jeg et nytt et, hadde et asus pb5 plus, som jeg synes fungerte utmerket til overklokking, nå har det død av en eller annen grunn, og nå trenger jeg en ny en, jeg finner ikke det hk på komplett lenger, og det er kanskje like greit siden nå har sikkert teknologien kommet enda lenger, siden jeg kjøpte det forrige, men jeg har ikke peil på hk, så dere for komme med foreslag, det asus kortet var et intel 775 atx kort Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hva pris sikter du deg inn på ? Asus P5Q Deluxe P45 skal være et meget bra hovedkort som skal være god for blant annet overklokking, og om det blir i det dyreste laget så kan du velge modellen under som heter Asus P5Q PRO. Asus P5Q PRO får du fra 906Kr, og Deluxe kortet får du fra 1200Kr i følge prisguiden. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hva med Biostar T-Power I45? Dette går for å være ett av de beste kortene å klokke med, som har satt flere rekorder innenfor overklokking. Har dette selv og kan anbefale det på det varmeste, det er ett godt kort! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 altså pris er ikke et problem, men jeg ønsker ikke og bruke 20000 på et kort hvor jeg kun bruker 1% av hva den er god for, skal se på foreslagene, bare kom med flere(: Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vel, om pris ikke er et problem så bør du sjekke ut hovedkort med X38/X48 chipset, da de overklokker greit og har best støtte for crossfire (LES: høyest båndbredde til skjermkortene). Kan varmt anbefale det jeg har i signaturen, da det overklokker ganske bra med 2-kjerne prosessor (540 FSB max). Har sett 2 tester der greier 540FSB (Var ikke akkurat stabilt) akkurat som mitt eksemplar. Jeg antar du ikke trenger noe høyere FSB enn det ? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har sjølv Asus P5E og det klokkar heilt greit. Har egentleg ikkje prøvd å klokke so langt heller. Har hatt kortet i 6-7mnd no og det virkar kjapt og stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå