EC Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 OJ er en syk jævel som jeg selvfølgelig boikotter. bare så det er sagt: De som stemmer RV og NKP er mye værre en de som stemmer Hvit Makt Dette beviser bare hvor sneversynt du er. Hvit Makt er like forskrudde som nazistene og Stalin - møter jeg en tilhenger av slikt rasistisk, menneskefiendtlig, sneversynt oppkast, skal vedkommende få hjelpe meg med å repetere SAMTLIGE teknikker jeg har lært på karatetrening. For full damp! BTW: Leste i et nummer av Vi Menn at forskningsrapporter konkluderer med at det ikke eksisterer "raser" blandt mennesker. Et slag i de stygge trynene til rasister og likesinnede. YAYY!!! :D Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 fikk veldig lyst til å dra på til hamar og sende ut dette: 1: net send * Gatas Parlament sucks! goto 1 Du, tror nok det er sikkertheter mot denslags nettlødd på Tg, desutten er det bare å disable NetBIOS så funker det ikke. Nok om det, slutt å være en slik bortsjemt mammadalt, som ikke får det som du ville. Hvis du har så mye imot GP, så bare kom litt senere, så slipper du å høre på de. (Bortsett fra at du er en total idiot, og vi egentlig ikke vil at du skal komme, så her er jo sitvasjonen grei) Til dere andre; klag, klag, syt, syt, whine, whine, slutt å klag om åpningshowene til TG, vær glad at de gidder å sette sammen et slikt stort dataparty, og ikke oppfør dere som en gjeng snobbete fjortiser. Bah, blir kvalm :-? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ser enda den dårlige topicen din :x. Blir snart truet til å bruke makt gutten min :wink: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ble først irritert over dene posten, før jeg så litt på hans tidligere poster. Da blir det FULL PUPP i påskeferien. O, som jeg gleder meg. www.TurboKlaus.tk blir å finner på TG03 PS: Ingen slår meg i UT2003 - Gael - Rocketbanen über alles! Få biletter, vel bryt reglene på forumet: kjøper TG billeter for 1000 kr pr. stk. Helst 3 billeter <mail adresse sensurert av invictus> Tokk en titt på bandet han reklamerte for i post 1,http://www.turboklaus.tk/. På forsiden har de gullkornene: 1.lov: Det blir ikke fest uten skinnvest 2.lov: Du er ikke barsk uten karsk 3.lov: Det blir ikke knullings uten rullings Og deres side om verdens beste land, her(Obs ikke for sarte hjerter|skremmende|). Verdens beste, stolteste og mektigste land. Måtte USA slå Irak, og eksistere til evig tid. Når dette liksom var de ideelle bandet, så hadde han ikke lenger så injurerende effekt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det er ganske tydelig at du ikke kan din historie Nassewolf, det skinner også ganske klart gjennom at du ikke har lest Marx elelr noen andre kommunistiske forfattere. At du boikotter TG fordi GP skal spille på åpnings showet, er det samme som om jeg skulle boikottet TG fordi Black Debbath skulle spille. Og hvis du tror GP støtter Stalin, Pol Pot, Horta, Mao etc, så tyder det på at du ikke har peiling på hva du snakker om. Det er godt mulig de støtter endel av det Stalin og Mao skrev, men det betyr ikke at de støtter regimene deres. Jeg har en oppfordring til deg godeste Nassewolf; sett deg ned og les litt Marx. det er ikke sikkert du er enig, men kanskje du mister noen fordommer. PS: det var faen meg ikke kommunisme i sovjet. det var en slags kvasi kommunistisk fascisme. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.gathering.orgNå er det nok! The Gathering skal få besøk av kommunistbandet "Gatas Parlament". Dette gjør meg provosert. De bidige kommunistene har ingenting på TG å gjøre, de burde heller ha pella seg til paradiset sitt, f.eks Nord-Korea. Jeg synes det er en skal at arrangørene til TG leier inn et band som støtter Stalin, Pol-Pot, Mao, og andre massemordere. Det hadde nesten vært bedre med "Dj Adolf", istedenfor disse syke mennesken. Jeg har avbestilt 5 TG billeter, i sinne, og kommer aldri mer til å sette min fot på The Gathering. Jeg oppfordrer alle til å boikotte TG, for det er skammelig å støtte opp om et slikt kommunistband! [/url] ' Kanskje TG Crew'et er undercover kommunister? Men Dj Adolf hadde ikke vært så ille Hvis du er så anti-kommunist at du driter i hele TG fordi et kommunist band (eller wanna-be) spiller der så er du litttttt følsom. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Kanskje TG Crew'et er undercover kommunister? Men Dj Adolf hadde ikke vært så ille Hvis du er så anti-kommunist at du driter i hele TG fordi et kommunist band (eller wanna-be) spiller der så er du litttttt følsom. Men det er nå min mening. Hvordan definerer du wannabe kommunister? *lytter til: Gatas Parlament - Prat* Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Caps i topic? Du har nøyaktig 1 time å bytte til normale bokstaver. Etter denne tidsfristen vil jeg gå over til bruk av fysisk makt. har ikke gjort noe du dårlig mod du er :x står ikke respekt til deg Å herregud, dere er bare så bidige musunlig på at john abrahamsen moddis at det tyter yt av ørene på dere!!! er ikke "musunlig" på abrahamsen, /me kødda! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 dette er en prinsipp-sak, og jeg synes ikke at et slikt band bør få "underholde" med politisk propaganda, denslags hørte hjemme i Sovjetunionen. JEg fikk lyst til å dra opp og spille den verste nazitechnoen under åpningsshowet, bare for å være en motvekt mot GP. Da står jo ikke du frem som noe bedre eksempel når du bare vil spille det som kansje verre er selv i protest.... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ser enda den dårlige topicen din :x. Blir snart truet til å bruke makt gutten min :wink: du har en veldig lang time... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 [...]Når dette liksom var de ideelle bandet, så hadde han ikke lenger så injurerende effekt. Hva skal man si? Dette er ren überownage. 8) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Dette blir for dumt. Dessuten har topicen enda ikke forandret seg etter mange bemerkelser fra moderatorer. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg