Gå til innhold

BOIKOTT THE GATHEING

Anbefalte innlegg

Øhm... SE da folk...

Fyren kaller seg NasseWolf. (!)

Er vel ikke noe nytt at nazister har noe imot kommunister?

Forøvrig har du ikke noe politisk dekning for å rakke ned på GP.

Kommunismen som ideologi vil i fattige land være helt ideell.

Problemet er at det har vist seg å være vanskelig å gjennomføre en slik ideologi, fordi det skal så lite til før man mister ideologiens sentrum pga maktmennesker som ser sitt snitt til å utnytte "likheten".

Gidder egentlig ikke diskutere mer politikk nå,

men ville bare understreke at det ikke er så big deal for meg om en nazist holder seg hjemme fra TG i år.

God kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jo være en befrielse å få lov å overvære GP hvis du misliker dem så mye. Tenk bare hva du kan få til: Råtne tomater, overlagrede egg, melkekartonger fra i fjor.... :D

Jeg vet ikke hva som er verst, jeg. Ekstremister eller politisk (over)engasjert ungdom. Like mye toill fra begge grupperinger, spør du meg. "Det kommunistiske diktatur", "Den zionittiske sykdom", "Den ariske rase"... Fatter ikke disse folka at de er av samme ulla, hele gjengen? Det er stort sett bare fargen på skjorta som er forskjellig. /me ikke forstå!

BTW: Kommunisme er en fantastisk ideologi. Jeg er for kommunisme. MEN: jeg er såpass oppegående at jeg skjønner problemet: Mennesket er for egoistisk til å ha kommunisme som ideologi. Enkelte deler av kommunisme er på rævva, men grunnidéen er god. Likhet for alle. Men igjen: mennesket er for egoistisk til det. Vi vil alle ha mer til oss selv, og vil helst ikke dele. Sånn er det, og sånn vil det antagelig alltid være. Dessverre.

Hmmm... kanskje TG-folka skulle booke et Gospelkor? Det er da et sunt budskap? Litt sånn halleluja og Jesus lever? Skaper alltid en god stemning, samta at musikken er temmelig diggbar. I alle fall om du liker jazz og blues... :lol:

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg kaller med "Nassewolfen", er dette:

*Jeg har alltid hatt kallenavnet Nasse. (Ole Brum og Nasse i Hundremeterskogen).

*Wolfen: Jo, fordi jeg er glad i wolfenstein.

Typisk sosialistisk triks å gå på person istendenfor sak...

Lenke til kommentar
du er klar over at de folka dette bandet støtter er mye verre en en hitler. det hadde vært mindre provoserende med et naziband synes jeg.

Forskjellen på å ha et naziband og en gruppe som støtter kommunismen er veldig stor! Nazismens politikk gikk jo tross alt ut på at noen raser var dårligere enn andre, slike rasistiske synspunkter står ikke kommunismen for!

Kommunismen som politisk ideologi kan man akseptere, nazismen bør ikke aksepteres som politisk ideologi for en hver pris.

Lenke til kommentar

Hvorfor Boikotte TG? Det er jo et komunistparti som stiller til valg og det er jo ikke noe galt i det ,men når det kommer til TG så er det så galt?

SKal vi liksom Boikotte TV2 fordi de sier navnet til Kommunist partiet da?

Spør du meg er denne posten helt latterlig..

Lenke til kommentar
Caps i topic? Du har nøyaktig 1 time å bytte til normale bokstaver. Etter denne tidsfristen vil jeg gå over til bruk av fysisk makt. :D

har ikke gjort noe du :evil: dårlig mod du er :x står ikke respekt til deg :p

Lenke til kommentar
Caps i topic? Du har nøyaktig 1 time å bytte til normale bokstaver. Etter denne tidsfristen vil jeg gå over til bruk av fysisk makt. :D

har ikke gjort noe du :evil: dårlig mod du er :x står ikke respekt til deg :p

Å herregud, dere er bare så jævla musunlig på at john abrahamsen moddis at det tyter yt av ørene på dere!!!

Lenke til kommentar

:lol: :lol: :lol: Her har jeg virkelig fått meg en god latter

og btw: Hadde jeg vært en av de du hadde avbestilt billetten til hadde du ikke hatt en sjangs i havet. Vedder på att de andre er så pass resurss sterke att de hadde greid å komme opp selv.

Lenke til kommentar
OJ er en syk jævel som jeg selvfølgelig boikotter. bare så det er sagt: De som stemmer RV og NKP er mye værre en de som stemmer Hvit Makt

Folk som deg fortjener rett og slett ikke å få dra på TG.

Det er åpenlyst at du er en liten "skapnazi"...

Hvordan du kan hevde noe så skrullete er i bunn og grunn et lite mysterie i seg selv!

Dessuten, Gatas Parlament er ikke kun politikk! De er en av norges beste rap grupper. De fortjener skryt for at de faktisk legger litt politikk og mening i sangene sine, og ikke bare kommersielt fyllstoff!

Jeg har ikke den helt store troen på at OJ fremmer kommunismen på en slik måte at folk blir dratt med heller!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...