Gå til innhold

BOIKOTT THE GATHEING

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere andre kommer kanskje for enhver pris, selvom det er "Dj Adolf" som står på scenen. Ved å betale billet er dere med på å sponse den kommunistiske verdensrevulosjon.

jeg regner med at de ikke får andel av billettsalget men heller en fast pris :p

Lenke til kommentar

dette er en prinsipp-sak, og jeg synes ikke at et slikt band bør få "underholde" med politisk propaganda, denslags hørte hjemme i Sovjetunionen. JEg fikk lyst til å dra opp og spille den verste nazitechnoen under åpningsshowet, bare for å være en motvekt mot GP.

Lenke til kommentar
dette er en prinsipp-sak, og jeg synes ikke at et slikt band bør få "underholde" med politisk propaganda, denslags hørte hjemme i Sovjetunionen. JEg fikk lyst til å dra opp og spille den verste nazitechnoen under åpningsshowet, bare for å være en motvekt mot GP.

Mener du at det er GP som står får det, eller rap?

Noen steng denne dårlig-bruk-av-emnefelt-feil-posta-helt-teit-mening-tråden.

Lenke til kommentar

ja gjør nå det :D

men seriøst, hvor mange er det som gidder å følge med på åpningsshowet med mindre det inneholder noen halvnakne bimboer :shrug:

Lenke til kommentar
gutta i GP burde få en kule i hodet istedenfor arrangørpenger, fra oss som vil holde på med data, og ikke ønsker å få hue pupmet fult med politisk hjernevask!

Da stiller du vel i samme rekke som de du ønsker å boikotte! Jeg har respekt for at du boikotter for å vise avstand, men du bør ikke dra det for langt.

Lenke til kommentar

Enig i at det er en prinsippsak. Det er ganske håpløst å leie inn GP som underholdning. De har en ganske så spesiell stil og trekker sjelden mye folk på konsertene sine. Noen skrev noe om et åpingsshow. Hvis det er GP som skal spille blir det garantert ikke show. Har blitt "trua" med på konsert med de to ganger, men klart å snike meg ut etter et par kommunist låter. Greit at de er flinke, men tekstene suger værre. At TG har leid inn GP lover vel heller ikke bra. Ser nesten ut som at de prøver å spare penger. GP tar som skjent ikke mye for å rope ut kommunistpropagandaen sin.

Får kose dere med Gatas folkens. :)

Lenke til kommentar

Nassewolfen har helt rett i sin avgjørelse. Jeg har ingen respekt eller toleranse for mennesker som lefler hverken med kommunisme eller nazisme. Disse menneskene har heller ingen toleranse eller respekt for demokratiske prinsipper så derfor fortjener de ingen selv heller.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Tg-crewet vet hva de gjør når de leier inn GP. Hvis dere ikke liker dem er det vel bare å ignorere dem. Hvorfor skal alle i verden være slik du vill? Tror nok det er flere som ikke gidder å bry seg eller liker dem enn folk som absolutt ikke tolrerer at folk har en annen mening enn seg selv. Slike folk burde ikke dra på store arrangementer som TG uansett.

Lenke til kommentar

Bare fordi Gatas Parlament er veldig røde, betyr vel ikke at de støtter all den dritten som skjedde i Sovjet. Med sånne synspunkter burde du boikotta alt som har med OJ og mange andre artister og skuespillere å gjøre. Jeg synes du er utrolig barnslig, men det positive er jo selvfølgelig at du ikke dukker opp på TG.

Lenke til kommentar
dere andre kommer kanskje for enhver pris, selvom det er "Dj Adolf" som står på scenen. Ved å betale billet er dere med på å sponse den kommunistiske verdensrevulosjon.

så du mener altså at ved å la GP opptre i 30 minutter forran 5000 datanerder, så blir det kommunisme i hele verden ? :D

nå er jeg ikke ekspert på nazismen eller kommunismen, men kan huske å ha lært at det ikke er det samme. Nassewolfen sammenligner GP med "Dj Adolf" med en gang... synes personlig det blir som å sammenligne filmen "bambi" med "top gun"...

jaja, på TG skal jeg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...