nassewolfen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.gathering.org Nå er det nok! The Gathering skal få besøk av kommunistbandet "Gatas Parlament". Dette gjør meg provosert. De jævla kommunistene har ingenting på TG å gjøre, de burde heller ha pella seg til paradiset sitt, f.eks Nord-Korea. Jeg synes det er en skal at arrangørene til TG leier inn et band som støtter Stalin, Pol-Pot, Mao, og andre massemordere. Det hadde nesten vært bedre med "Dj Adolf", istedenfor disse syke mennesken. Jeg har avbestilt 5 TG billeter, i sinne, og kommer aldri mer til å sette min fot på The Gathering. Jeg oppfordrer alle til å boikotte TG, for det er skammelig å støtte opp om et slikt kommunistband! [/url] Lenke til kommentar
atticus Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du liker ikke Gatas Parlament skjønner jeg.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Var ikke det å gå litt langt? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har avbestilt 5 TG billeter, i sinne, og kommer aldri mer til å sette min fot på The Gathering. Jeg oppfordrer alle til å boikotte TG, for det er skammelig å støtte opp om et slikt kommunistband! Respect! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jo.- det minner meg også på. Bruk emnefeltet fornuftig + feilpostet Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Eh Wahewah! Jeg gleder meg til Tg og hvis det skal så lite for at du klikker kan jo du bare ha det så godt Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Avbestillt 5 billetter, hvilken idiot gjør det? Skal vedde på at du skriver dette i sinne fordi du ikke fikk dine 5 billetter. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ja, har vært borti Gatas Parlament før. De lagde like mye liv som bestemors hjemmelagde lappskaus. 30 stk. på tribuna og 10 stivpinner foran scena. Resten av de 100 deltakerne stakk og spiste Kebab. Åpningsshowet på TG02 var dårlig... har jeg hørt i forhold til TG01 og jeg er stygt redd for at showet blir verre i år. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Er helt enig i at det å booke Gatas Parlament er ekstremt provoserende. Kommer derfor ikke til å se åpningsshowet, men å gå glipp av 5 dager på TG fordi Gatas Parlament får opptre i 30 minutt blir for stort offer for min del. Lenke til kommentar
nassewolfen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Noen burde ta med en hagle og avlive gutta i Gatas Parlament. Da kan det hende jeg kommer. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 lol. tviler på at hadde avbestilt billetene pga. gatas parlement! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg syns du går litt for langt nå! Har ikke den helt store troen på at GP var invitert for å spre det kommunistiske budskapet akkurat. Dette inlegget sier ganske mye om hvor lite tolerant du er ovenfor andre mennesker! Lenke til kommentar
nassewolfen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 du er klar over at de folka dette bandet støtter er mye verre en en hitler. det hadde vært mindre provoserende med et naziband synes jeg. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 litt overreakson eller? BTW: jeg antar at du ikke skulle hatt de 5 billettene for deg selv, hva sier de andre du hadde bestilt til Lenke til kommentar
nassewolfen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 det er jeg som har bil, så jeg bestemmer om vi skal dra eller ikke! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Dette inlegget sier ganske mye om hvor lite tolerant du er ovenfor andre mennesker! Kanskje like så greit at han ikke er på TG, kan jo ende med at han klikker uten grunn og blir kasta ut. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 det er jeg som har bil, så jeg bestemmer om vi skal dra eller ikke! Syns synd på de 4 andre deltakerene du avbestillte for. Hadde jeg vært en av de så skulle jeg banka deg flat. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis dette er sant, synes jeg det står respekt av en slik avgjørelse. Viser minst like mye standpunkt som de såkalte levende skjoldene i Irak, som stakk med en gang det var snakk om bombing. Lenke til kommentar
nassewolfen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 dere andre kommer kanskje for enhver pris, selvom det er "Dj Adolf" som står på scenen. Ved å betale billet er dere med på å sponse den kommunistiske verdensrevulosjon. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Dette inlegget sier ganske mye om hvor lite tolerant du er ovenfor andre mennesker! Kanskje like så greit at han ikke er på TG, kan jo ende med at han klikker uten grunn og blir kasta ut. mm , skjønner ikke hva som er så galt med gatas parlament heller jeg da grei nok musikk det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg