Gå til innhold

BOIKOTT THE GATHEING

Anbefalte innlegg

www.gathering.org

Nå er det nok! The Gathering skal få besøk av kommunistbandet "Gatas Parlament". Dette gjør meg provosert. De jævla kommunistene har ingenting på TG å gjøre, de burde heller ha pella seg til paradiset sitt, f.eks Nord-Korea. Jeg synes det er en skal at arrangørene til TG leier inn et band som støtter Stalin, Pol-Pot, Mao, og andre massemordere. Det hadde nesten vært bedre med "Dj Adolf", istedenfor disse syke mennesken. Jeg har avbestilt 5 TG billeter, i sinne, og kommer aldri mer til å sette min fot på The Gathering. Jeg oppfordrer alle til å boikotte TG, for det er skammelig å støtte opp om et slikt kommunistband! [/url]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har vært borti Gatas Parlament før. De lagde like mye liv som bestemors hjemmelagde lappskaus. 30 stk. på tribuna og 10 stivpinner foran scena. Resten av de 100 deltakerne stakk og spiste Kebab.

Åpningsshowet på TG02 var dårlig... har jeg hørt i forhold til TG01 og jeg er stygt redd for at showet blir verre i år.

Lenke til kommentar

Jeg syns du går litt for langt nå!

Har ikke den helt store troen på at GP var invitert for å spre det kommunistiske budskapet akkurat.

Dette inlegget sier ganske mye om hvor lite tolerant du er ovenfor andre mennesker!

Lenke til kommentar

Dette inlegget sier ganske mye om hvor lite tolerant du er ovenfor andre mennesker!

Kanskje like så greit at han ikke er på TG, kan jo ende med at han klikker uten grunn og blir kasta ut.

mm :yes: , skjønner ikke hva som er så galt med gatas parlament heller jeg da :shrug: grei nok musikk det da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...