Rockna Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fikk en mail i dag. Der det stod jeg hadde bestilt en flybillet til 680$ elns. Jeg bruker kreditt kort mye så ble redd og åpnet vedlegget. Og boom så slo pcen seg av og har nå fått en liten dom rute nede på startmenyen. The Email: Ruten som kommer opp : Noen som vet hvordan jeg kan fjærne dette? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Følg veiledningen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246. Loggene det spørres etter, poster du her i din egen tråd. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Har fjernet alle de nå, og ikonet er borte takker for hjelpa Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) For og være sikker ser vi gjerne på en combofix logg. Endret 3. september 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser det lå en rootkit-agent der. Disse kan være litt lumske. Kunne du ha kjørt/postet combofix -loggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå