Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer i avstandsforhold - trenger tips!

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Thomas86

Hei. Har en "nesten-kjæreste" en plass i Sogn og fjordane (eg bor i Bergen)

Den siste tiden har det gått noe trått mellom oss, etter en krangel like før helgen. Kommunikasjonen mellom oss er ikke så bra lenger, og eg vil for alt i verden ikke miste hun. Grunnet jobbsituasjon kan vi ikke treffes før om noen uker, eg lurer da på tips om hva eg kan gjøre for å vinne hun tilbake?

Før har eg sendt roser på døren, noe annet eg kan overraske med på døren?

Andre tips? Eg vil altså gjøre noe spesielt for å sjarmere hun.. Om det koster, så koster det..

Denne jenten betyr alt for meg, så har lyst å være litt kreativ her..

Noen tips??

På forhånd 10000 takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste tiden har det gått noe trått mellom oss, etter en krangel like før helgen. Kommunikasjonen mellom oss er ikke så bra lenger, og eg vil for alt i verden ikke miste hun. Grunnet jobbsituasjon kan vi ikke treffes før om noen uker, eg lurer da på tips om hva eg kan gjøre for å vinne hun tilbake?

Andre tips? Eg vil altså gjøre noe spesielt for å sjarmere hun.. Om det koster, så koster det..

Noen tips??

På forhånd 10000 takk!

Er en krangel nok til å risikere alt mellom ei jente som betyr alt for deg? Noe sier meg at dere ikke har et så velfundamentert forhold som en skulle anta dere burde ha for at hun skal ha den betydningen..

Uansett, konstruktiv tilbakemelding følger:

1. Forsøk deg på en telefonsex-runde. Høres kanskje vulgært ut, men om du klarer å frame det riktig kan det bli kjempespennende og piffe opp litt etter en kjip krangelrunde. Make-up sex vet du ;)

2. Tenk på hva hun liker. Send henne det. Blomster, sjokolade, du kan sende gavekort på massasje som selvfølgelig DU skal gi henne, du kan sende henne et romantisk selvskrevet brev, kun fantasien setter sperre her.

3. Du kan rett og slett bare legge deg flat. "Sorry for krangelen, det var dritkjipt, men vil du skal vite at jeg bare savner deg hele tiden" osv..

:)

Endret av Samuro
Lenke til kommentar

Åh herregud folkens. Dere vet ingenting om det var en bagatellkrangel eller noe større, så hva med å svare ham på det han spør om i stedet for å si at "Jeg tror ikke dette er noe å satse på" basert ut i fra antagelser dere gjør fra innlegget hans.

On Topic: Jeg aner egentlig ikke. Snakk med henne om det? At du ikke vil miste henne, at du synes det er kjipt når dere krangler, men at du i hvert fall ikke vil sno deg unna. Eventuelt se om du får fikset en fridag og kom på spontanbesøk. :)

Lenke til kommentar

Hva vil nesten kjæreste si? Kjenner dere hverandre godt, har dere felles venner, har dere hatt sex, er dere fra samme sted i utgangspunktet?++ Trur nok du må vise henne at du er interressert i å beholde henne og kanskje få henne som helt kjæreste.. Fiks opp i krangelen! Snakk med henne på msn, send meldinger hvor du sier hva du liker ved henne! Send henne undertøy, be om bilde når henne prøver det;)

Lenke til kommentar

Noen tips??

På forhånd 10000 takk!

Hold kontakten ivertfall til dere møtes igjen, og snakk om ting da, er vel egentlig det best du kan gjøre!

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...