Laland Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Du spiller med tre andre igjennom den siste banen med skullen Iron på, samt Legendary, og når dere skal ta den siste kjøreturen så går dere nedover strukturen dere klatret opp for å hente 4 ghoster. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 nye singel player er altså Halo 3: Recon som kommer til høsten 2009så de Achievements poengene som er ute nå har ikke noe med det spillet å gjøre. som virker som et stand alone spill. Ja, Mythic = Map pack (med skulls på multiplayer maps). Recon = Ny campaign. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du spiller med tre andre igjennom den siste banen med skullen Iron på, samt Legendary, og når dere skal ta den siste kjøreturen så går dere nedover strukturen dere klatret opp for å hente 4 ghoster. hvor får man Ghosts der? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ta til venstre etter du kommer ut av kontrollrommet. Gå ned den første rampen og ta en titt bak den. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen her som vet eller kan bekrefte at EXP ban varer i to uker? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen her som vet eller kan bekrefte at EXP ban varer i to uker? Har du fått XP ban? Det kan vel vare så lenge Bungie ønsker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Mener EXP ban bare var i to uker sist jeg leste en update hos bungee, men pass deg for en til - vi vet ikke konsekvensene av ban-2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hvordan får man til EXP ban? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 EXP boosting/quiting, tror jeg.. Er ikke sikker. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har fått ban jeg også, men hvis det er to uker bør det være over idag/morgen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Og hvordan klarte dere dette? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har dere boosta nå da? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nei, jeg skulle bare gjøre litt achievement med noen folk, så vi samlet en fire-fem stykker, tok på alle sine kontrollere og mens vi ventet på å komme inn i en oddball match(som for øvrig tok for jævlig lang tid) så gjorde vi det sånn at en drepte alle de andre sånn at vi fikk EXP(og den som drepte fikk mange kule medaljer). Slik var histotien om hvordan nypis ble bannet fra live. Og jeg er fremdeles bannet visst noen lurte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hæ. blir man bannet av noe slikt? døyt Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ja, jeg har blitt banna.. boosta med en kamerat.. visste ikke at de faktisk banna folk.. trodde det bare var tomme trusler Gjorde det egentlig bare for å komme litt fortere til den der leutenant achievementen, hadde aldri gjort det hvis jeg hadde visst at det var en sjanse for å bli bannet Men keep me updated nypis! Vil vite om den faktisk går over. Ble banna på torsdag for en og en halv uke siden.. Endret 10. oktober 2008 av Jozan Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nei, jeg skulle bare gjøre litt achievement med noen folk, så vi samlet en fire-fem stykker, tok på alle sine kontrollere og mens vi ventet på å komme inn i en oddball match(som for øvrig tok for jævlig lang tid) så gjorde vi det sånn at en drepte alle de andre sånn at vi fikk EXP(og den som drepte fikk mange kule medaljer). Slik var histotien om hvordan nypis ble bannet fra live. Og jeg er fremdeles bannet visst noen lurte. Skulle bare, ja. Det du beskriver er boosting. Men Bungie legger jo opp til det når de lager achievements der man kan gjøre sånt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Som sagt ja så har bungie sagt: If an account is caught EXP boosting, the entire 360 is banned from EXP for two weeks. Nå kan jeg ikke bekrefte dette, men det automatiserte systemet de har snakket så mye om unbanner dere vel automatisk etter to uker så jeg tror ikke det er så mye å bekymre seg om. Let det fram hvis du må: http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=15659 Endret 10. oktober 2008 av Gormers Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Yay! ::D EXP! EXP! It's back 2 uker. Det er tiden vi må vente. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Yay! ::D EXP! EXP! It's back 2 uker. Det er tiden vi må vente. nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå vet jeg ikke om det er postet allerede (er vel som regel det), men de nye mythic mapsa kommer ut tidtlig neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå