Gå til innhold

Salg av mynter

Nopros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaprer denne litt. Har en feilslått 1-krone fra 2001. Hullstempelet (regner med de slår hull i dem) har missa totalt, truffet kanten på krona en gang samt en halv cm skjevt fra senter en gang.

Noen som vet noe sted man kan få noe fornuftig svar på om den er verdt noe?

Lenke til kommentar

Vil ikke tro du vil få noe verdi av disse, med mindre du finner en tulling som er på hugget etter å ha noe "unikt". For bare tenk på alle de myntene som ble feillaget da de ble laget, de ble nok smeltet om igjen. Så noe verdi har de ikke.

Er så mye masse-varer at det er sikker mange andre som også har de :p Mitt synspunkt iallefall på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, Har funnet par gamle mynter på loftet og lurer på om de kan være verdt noe :hmm: hvis de er så har jeg lyst til og selge de. fins det noen nettside hvor man kan selge mynter??

Beklager post i feil emne

Jeg har god erfaring med kjøp og salg i QXL.no

De fleste myntene jeg har vært involvert i har dog ikke hatt

større verdi en ca. 50 kr per stykk, så ikke så mye risiko.

:yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kaprer denne litt. Har en feilslått 1-krone fra 2001. Hullstempelet (regner med de slår hull i dem) har missa totalt, truffet kanten på krona en gang samt en halv cm skjevt fra senter en gang.

Noen som vet noe sted man kan få noe fornuftig svar på om den er verdt noe?

Feilvarer er faktisk veldig populære blant myntsamlere, i allefall slike feil du beskrivelser.

Altså feil som ikke har kommet på et stort parti

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, får vel poste her;

En kompis av meg fikk noen gamle mynter av oldemoren sin, det viste seg og være tyske mynter fra 1945. Kan disse myntene være verdt noe? Hakekors og hele pakka var inprentet. Det må vel være litt sjeldent, ble ikke nesten alle myntene omsmelta for og lage amunisjon/pistoler etc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...