Nopros Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Så ser ikke ut som jeg kommer til og tjene på detta nei Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Så ser ikke ut som jeg kommer til og tjene på detta nei Hvorfor tenke verdi i dette? Er da mye mer stas i å ha mynter og ting fra gamle dager, som kanskje ikke alle andre her i verden har. Må ikke selge alt man har bare for å få seg penger. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Jeg personlig føler ikke at jeg har noe nytte av det Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg personlig føler ikke at jeg har noe nytte av det Da kan man likevel selge noe annet enn noe sånt, hvis man trenger penger. Du har vel endel ting som kan selges antar jeg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ja faktisk Lenke til kommentar
JimL Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kaprer denne litt. Har en feilslått 1-krone fra 2001. Hullstempelet (regner med de slår hull i dem) har missa totalt, truffet kanten på krona en gang samt en halv cm skjevt fra senter en gang. Noen som vet noe sted man kan få noe fornuftig svar på om den er verdt noe? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 kult! tror det er en mynthandler i oslo og kongsberg hvor du kan få vite hvor mye mynten er verdt! Link til mynhandler i oslo: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...mp;origin=white Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vil ikke tro du vil få noe verdi av disse, med mindre du finner en tulling som er på hugget etter å ha noe "unikt". For bare tenk på alle de myntene som ble feillaget da de ble laget, de ble nok smeltet om igjen. Så noe verdi har de ikke. Er så mye masse-varer at det er sikker mange andre som også har de Mitt synspunkt iallefall på det. Lenke til kommentar
Tankevekker Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, Har funnet par gamle mynter på loftet og lurer på om de kan være verdt noe hvis de er så har jeg lyst til og selge de. fins det noen nettside hvor man kan selge mynter?? Beklager post i feil emne Jeg har god erfaring med kjøp og salg i QXL.no De fleste myntene jeg har vært involvert i har dog ikke hatt større verdi en ca. 50 kr per stykk, så ikke så mye risiko. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har også en gammen mynt jeg fant ute i skogen, det er en norsk 1 krone fra 1939, noen som vet om den er verdt noe? Eller om noen sider sånn at jeg kan se litt rundt? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kaprer denne litt. Har en feilslått 1-krone fra 2001. Hullstempelet (regner med de slår hull i dem) har missa totalt, truffet kanten på krona en gang samt en halv cm skjevt fra senter en gang. Noen som vet noe sted man kan få noe fornuftig svar på om den er verdt noe? Feilvarer er faktisk veldig populære blant myntsamlere, i allefall slike feil du beskrivelser. Altså feil som ikke har kommet på et stort parti Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 en kompis av meg, fikk en tier som det var et hår som stakk under lakken på tier`n Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Vel, får vel poste her; En kompis av meg fikk noen gamle mynter av oldemoren sin, det viste seg og være tyske mynter fra 1945. Kan disse myntene være verdt noe? Hakekors og hele pakka var inprentet. Det må vel være litt sjeldent, ble ikke nesten alle myntene omsmelta for og lage amunisjon/pistoler etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå