Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Solgte moped, ble ikke omregistrert, ingen info om ny eier...

bennybanan

Anbefalte innlegg

Solgte mopeden min for et halvt år siden, glemte å si opp forsikringen før nå. Ringte inn og da stod den fremdeles registrert i vårt navn. Dum som jeg var, har jeg enten klart å rote vekk kontrakten eller latt være å skrive kontrakt(litt usikker der). Så nå har jeg ingen kontaktinformasjon på kjøperen, ingen navn eller noe som helst. Vet i hvilket område han bo i, men det er det NOK hus å se etter ved.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Scooteren står registrert i min far sitt navn, så er litt kjipt om det skulle skje noe slik at han fikk pes for dette. Er jo bare "litt" irriterende at kjøper ikke har tatt kontakt med meg, han vet jævlig godt at mopeden ikke er omregistrert og at han kan utnytte dette her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo litt kjipt å gjøre om vi faktisk lagde en kontrakt da... Da er jo jeg litt fucked:P

Og vognkortdelene, den ene sendte jeg inn til omregistrering og den andre til eier...

EDIT: Har ringt og snakket med biltilsynet og de har ikke mottatt noe endring om eierskifte, derfor sliter jeg der...

Endret av bennybanan
Lenke til kommentar
Det er jo litt kjipt å gjøre om vi faktisk lagde en kontrakt da... Da er jo jeg litt fucked:P

Og vognkortdelene, den ene sendte jeg inn til omregistrering og den andre til eier...

EDIT: Har ringt og snakket med biltilsynet og de har ikke mottatt noe endring om eierskifte, derfor sliter jeg der...

ta med reg nr hvist du husker(står og i forsikringspapirene) eller ramme nr til biltilsynet og fårklar problemet.så fikser de det.vist den sto i ditt navn så finner de den uansett.så sier du oppforsikring.

at du ska melde den stjelt er det mest håpløse forslaget jeg har hørt.hallo i luken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...