Agrael Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Min gamle sliter av maskin døde for en stund siden og skal kjøpe ny, men må enten vente eller kjøpe delene i minst 2 puljer. problemet mitt er at først trenger jeg hovedkort og da prosessor tenkte meg dette (kom gjerne med andre forslag i omtrent samme pris) Asus P5Q, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, PCI-Ex(2.0)16 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte Problemet her er de "nye" pci standarene som forvirrer meg. jeg vil selvsagt ha maskinen min oppe å gå igjen, men vil Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX",2xDVI,Retail være kompatibel med pci-ex(2.0) slot.. eller er jeg helt på villspor? og om det er mulig, trenger jeg noe ekstra bortsett fra vanlige skjermkort drivere? Endret 3. september 2008 av Agrael Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jada, ditt "gammle" PCIe kort vil fungere helt fint. Lenke til kommentar
Agrael Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 spanks a bunch! selv om det var en smule noob spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå