Vegard_Haug Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mer om design. Se videoen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Animasjon virker litt oldtime og selve grafikken er gromsete. Videre ser det heller ikke ut som spesielt nyskapendet snarere tvært imot. Virket ikke så lovendet for min del med andre ord ). Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hmmm kan ikke si jeg har sett så mange spill med lignende historie, setting... Eneste er starten minner meg litt om Half Life (åpner portal så KAOS) men det er også det eneste. Men animasjonene kan de godt forbedre (selv om kampene med griffen og de ulvene så veldi kule ut) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Funksjonen med hånden ligner veldig på bioshock, videre skiller det seg ikke nevnverdig fra andre fps spill - prey - hl2 - fear - doom osv. Ser i alle fall ikke nyskapendet nok ut fra det jeg ser på videoen til at jeg blir spesielt intressert. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sant sant... men personlig trur jeg også det er vannskelig å finne på veldi nyskapende ting uten att det fort bare blir teit, er mye forskjellig nå. Men vi får se, jeg syns hvertfall det ser spennende ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg