Marius2k Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Heisann folkens, som topicen sier så trenger jeg en logo og en header til ett firma som jeg kommer til og starte nå veldig snart. Det blir en nettbutikk, som kommer til og føre kjente merkeklær av f.eks burton,volcom, dc og lignende.. Altså en hip/hop skate side. Siden kommer til og hete www.freewill.no Hadde vært særdeles ypperlig om noen hadde hatt litt fritid til og lage en logo og evt en header til meg, har ikke noen spesielle krav til hvordan den ser ut.. det er opp til dere. Men litt hiphop/Ungdomslivstil aktiv og fengende, det skal være en logo folk husker. Om noen hadde gjort det gratis hadde det vært kjempe fint, om det er totalt uaktuelt så kan vedkommende kontakte meg. Takker for alle svar på forhånd. Om denne posten er feilpostet så beklager jeg virkelig det, og vær vennlig og flytt den. Endret 3. september 2008 av Marius2k Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hva skal butikken hete? Aldersgruppe? Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 beklager, glemte og skrive det;p Redigert. Siden kommer til og hete www.freewill.no og aldersgruppen er alt fra 10-30 åra liksom. Selge skateboard,snowboards, osvosv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå