rocknrolf77 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Wine programmer gir meg dette : Noen som har opplevd dette og har en løsning? Har ett 4850 kort. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvilken versjon av fglrx bruker du? Tror det er en feil med de siste driveen som gjør dette, prøv 8.5. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Skjedde det samme med en litt eldre driver som envy i ubuntu bruker. La inn den nyeste for å se om det hjalp, men nei. Har bygd maskin for fatter'n å det er ikke noe alternativ at han skal få maskina når ikke alt funker. Får håpe noen har opplevd det samme bare og har en fix Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dette er en kjent bug, work-around er å sette virtual screen i xorg.conf som multiplum av seksti: http://www.phoronix.com/forums/showthread.php?t=12331 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har akkurat samme problemet med fglrx 8.8, Radeon 3870 og Arch. Takk for løsningen, Del. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 I catalyst control center står det 8.52.3. Var ganske sikker på at jeg installerte 8.8. Er det noe spessielt med driver nummerne til ati? Eller har jeg rett og slett bare installert feil? multiplum av seksti? Lenke til kommentar
Del Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I catalyst control center står det 8.52.3. Var ganske sikker på at jeg installerte 8.8. Er det noe spessielt med driver nummerne til ati? Eller har jeg rett og slett bare installert feil? multiplum av seksti? Beklager, det magiske tallet var visst sekstifire (hjernen min må ha hoppet ut av binær modus i et øyeblikks galskap):http://www.phoronix.com/forums/showthread.php?p=43347 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå