Aalton Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei, jeg skulle hatt hjelp til å endre en logo. Filen er som et vedlegg og jeg ønsker å fjerne teksten på bildet og erstatte den med "Welcome to my page" Så lurer på om dette er umulig, eller vanskelig å få til? Selvsagt om du er i kreative hjørnet kan du prøve å lage noe nytt som ligner på det som allerede er. Takk! EDIT: Jeg kom til å tenke på at det kunne vært artig med en versjon til som sa noe ligenende som "Take care" eller "Be back soon?" Noe sånt i allefall. Endret 3. september 2008 av Aalton Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei, jeg skulle hatt hjelp til å endre en logo. Filen er som et vedlegg og jeg ønsker å fjerne teksten på bildet og erstatte den med "Welcome to my page" Så lurer på om dette er umulig, eller vanskelig å få til? Selvsagt om du er i kreative hjørnet kan du prøve å lage noe nytt som ligner på det som allerede er. Takk! EDIT: Jeg kom til å tenke på at det kunne vært artig med en versjon til som sa noe ligenende som "Take care" eller "Be back soon?" Noe sånt i allefall. Hva er navnet på fonten du bruker? Skal se hva jeg får tid til å mandag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Font typen er ikke så viktig, bare den er lik. Og det er ikke jeg som har laget den, jeg bare fant den og ville endre den Lenke til kommentar
emero Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dette kalles ripping, og er det samme som å stjele bilder. Dette er ikke tillat etter internasjonal lov om Copyright, så denne bør fjernes. Prøv å lag noe selv, eller få de som kan det til å hjelpe deg. Å stjele andres bilder er hverken kreativt, tillat eller snilt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Denne stenges da det er brudd på opphavsrettighetene. emero forklarer det ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg