123456789101112 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 halla xboxen var ikke særlig samarbeidsvillig i dag og det lyser rødt på begge de nederste lysene og det oppe til venstre, er dette signalet om hardwarefeil og at det er på tide med tysklandsferie? Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 halla xboxen var ikke særlig samarbeidsvillig i dag og det lyser rødt på begge de nederste lysene og det oppe til venstre, er dette signalet om hardwarefeil og at det er på tide med tysklandsferie? Anbefaler deg og ta kontakt med X-box support. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Da var det gjort. Forstod ikke helt hva som skal skje. Jeg skal motta et fraktbrev på epost og sende inn konsollen med egen embalasje? Eller skjer noe annent? Et annent spørsmål. Ligger noe som helst av arcade spill ol på selve konsollen, eller ligger alt på hardisken og minnekortet? Hvis noe ligger der, hvordan flytter jeg det til hD? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Alt slikt ligger på HDD/minnekort. Du skal ikke miste noe hvis du bare sender inn selve boxen. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da var det gjort. Forstod ikke helt hva som skal skje. Jeg skal motta et fraktbrev på epost og sende inn konsollen med egen embalasje? Eller skjer noe annent? Et annent spørsmål. Ligger noe som helst av arcade spill ol på selve konsollen, eller ligger alt på hardisken og minnekortet? Hvis noe ligger der, hvordan flytter jeg det til hD? [/quote Når jeg fikk red rings of death, så ringte jeg x-box support. Da skulle det komme noen fra budfirma (dhl? tror jeg det var), der dem skulle levere en eske som du skal legge x-boxen oppi, deretter husker jeg ikke, men fikk med sånn instruks som jeg skulle følge. Men ivhertfall så skal dem komme tilbake å hente eksen når du har fått lagt oppi xboxen, å så får du de igjen etter ca 2 uker. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Enkelt og kort fortalt. Ring Microsoft/X-Box support. Vent på DHL. Følg instrukser i boksen du har mottat. få dhl til å hente. Så er det bare å sette seg ned med en kjeks mens du venter på retur. Endret 3. september 2008 av Satchrat Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvis du er hjemme når DHL kommer, så venter vedkommende mens du pakker ned konsollen... Så går det 1-2 uker, så kommer han tilbake med den... Ps: den skal ikke på tyskland tur, den skal til tjekkia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå