Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei. Er det noen som har noe mer om det vil komme en world of warcraft film på kino/dvd ? jeg leste det tidligere i år, men saken ble stille så jeg har ikke hørt noe mer. Er det noen av dere som har hørt noe mer om saken ? MVH Martin Endret 3. september 2008 av Zarcaz Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Warcraft: Live Action Movie Edit: Dette er dog en uoffisiell fanside. Finner ingenting om filmen på IMDB. Endret 3. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 I liket med WoW's utvidelsespakke Wrath Of The Lich King, er det vel ikke noen som eksakt vet når Blizzards stuff kommer ut. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 jaok. da la de blizzard kanskje den saken på is da. håper det kommer noe mer info snart ihvertfall. det siste jeg leste fra den saken var at det var et selskap som ville lage filmen, men blizzard nektet de rettigheten til å lage filmen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det kommer ikke en WOW-film, men det kommer en Warcraft-film i 2009. Gleder meg syykt Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Det kommer ikke en WOW-film, men det kommer en Warcraft-film i 2009. Gleder meg syykt er det blizzard som står bak den? og er det da de lager fra warcraft 1-3 og litt fra wow eller noe ? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det kommer ikke en WOW-film, men det kommer en Warcraft-film i 2009. Gleder meg syykt er det blizzard som står bak den? og er det da de lager fra warcraft 1-3 og litt fra wow eller noe ? etter det jeg har fått med så omhandler den warcraft universet, så det blir nok før wow perioden kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 jaok =) da får jeg bare vente til 2009 og få med meg den filmen i første omgang da xD Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vel, for det første så har Blizzard ingenting med denne filmen og gjøre. Blizzard lager spill, ikke film. Det er Legendary Pictures (produksjonsselskapet som blant annet har Batman Begins i porteføljen) som er sjefene, men det er nok alt vi vet so far. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Her er enda en side det står litt info på. uoffisiell dog... link Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er allerede flere bøker basert på både Warcraft og World of Warcraft, så en film kan faktisk bli bra. Dessuten kommer det en film basert på EverQuest etterhvert også. Denne linken er fra oktober i fjor, men jeg har ikke hørt noe om at den er kansellert. http://movies.ign.com/articles/825/825306p1.html Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Blir disse filmene ekte film, eller animasjon? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Wow filmen skal så vidt jeg vet være "ekte". Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Wow filmen skal så vidt jeg vet være "ekte". har du hørt om det kommer en film som er basert på wow? og ikke på warcraft serien? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei det er vel forsåvidt "Warcraft".. er bare jeg som ikke tenker over at det er en forskjell Filmen vil vel ta sted en tid før "Wow" starter.., men det er jo i prinsippet det samme for meg Wow/warcraft same shit. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Nei det er vel forsåvidt "Warcraft".. er bare jeg som ikke tenker over at det er en forskjell Filmen vil vel ta sted en tid før "Wow" starter.., men det er jo i prinsippet det samme for meg Wow/warcraft same shit. hehe jaok, men da henger jeg med igjen xD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Warcraft og World of Warcraft er det samme universet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jojo, men med WoW menes spillet, og dets tids-linje. Alle de fasinerende historiene (for min del) kom uansett FØR WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå