^fmj Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Onkel hadde en gammel pc som døde, etter diverse testing av deler kom jeg frem til at hovedkortet var dødt. Fant et billig brukt et, men pcen var like død. Greit tenkte jeg, esken tydet på at det hadde fått seg en trøkk under postgangen så jeg regnet med at det var tapt. Fant et nytt hk på bruktmarkedet, dette fikk jeg i dag, men pcen er like død. Alt av vifter spinner opp, men det skjer ingenting mer enn det. Siste hket er av typen Epox EP-8KMM3I. Noen tips? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 sjekk at ram'en sitter riktig (ta ut og sett inn), samt sjekk om ram'brikkene er defekte. sist jeg hadde samme problemet så var det strømforskyningen som var problemet, da hadde jeg nøyaktig samme symptomene som deg. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 er enig med han over. sjekk psuen. enten sett den du har i en annen maskin eller omvendt. om rammen er ødelagt skal det komme ett peep og post skal komme opp. kommer det ett peep? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Ingen pip, har sjekket rammen, den er ok. Har ikke testa med annen psu. Endret 3. september 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 jeg hadde psu problemer for en måned siden, da var det lys og den prøvde å starte viftene men klarte det ikke og hk ga ingen feillyd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Testa med annen psu, ingen forskjell. ARG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå