milkshake1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eg lurte på om de har noko tips på font program. Eg har bilde av ein skrifttype, eg vil finne ut kva font det er. Er det da nokon program eg kan bruke for å finne ut kva font det er? Veit om myfonts, men er det nokon program eller sider ein kan bruke som er veldig nøyaktige? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Corel Draw Graphics Suite X4 har en slik funksjon hvor du kan finne type font. Klippet fra deres nettside: Save time by immediately identifying fonts used in existing designs or artwork received from clients (English only). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er det denne du vet om? http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Er det denne du vet om? http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ Ja er den eg veit om.. Takk for svar oceanborn.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ei anna side er http://www.identifont.com/, men om den er meir eller mindre nøyaktig enn What the Font veit eg ikkje. Kan tenkje meg at forumet til WhatTheFont er eit godt alternativ om ingenting anna fører fram. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 her finner man ikke ut hva fonten heter men... Mye fete fonter uansett. Www.dafont.com Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvordan får jeg fontene jeg har lasta ned inn på Photoshop(CS3)? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 PS bruker skrifttypane som er installert i systemet. Har du Windows, legg dei i C:\Windows\Fonts, eller høgreklikk --> Installer (eller noko slikt). Har du OS X veit eg ikkje korleis ein gjer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå