Gå til innhold

Får ikke startet Spore


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg har installert spillet, og skal starte det får jeg beskjed om å "legge inn hele koden som finnes i bekreftelses-eposten, spillemanualen/produktpakken eller på spillkortet"

Det er jo allerede lagt inn en kode, som er den samme jeg brukte før jeg startet innstaleringen bare at den mangler "skillestrekene"

Når jeg trykker ferdig, tar det ca 10 sekunder, så kommer den opp igjen.

Hva er galt??

Lenke til kommentar

kjøpte meg spore idag.

men det merklige er at det låser seg hver gang noe nytt skal skje, vis jeg da trykker ctrl+alt+del og så trykker cancel slik at jeg kommer tilbake til spillet så virker det igjen, ivertfall til neste ting skjer. eller neste meny kommer opp.

 

så kom jeg meg opp av havet, laget en ny skapning og trykte ok. spilet loadet men der står det bare, ingenting skjer???

 

noen tips?

så får spillet til å gli som det skal/bør?

Lenke til kommentar
Kjøpte Spore i stad, og har nettopp installert spillet, men når jeg prøver å logge inn i spillet kommer denne meldingen opp:

 

*Feilmelding*

 

Hvorfor i alle dager får jeg den meldingen?

 

Får samme feilmeldingen som deg. Ufattelig irriterende med tanke på at jeg har gledet meg til å spille i hele dag. :\

Lenke til kommentar
Trodde ikke dett var online jeg. Isåfall, hvordan er online delen vis det er det..?

Altså. Det er ingen flerspiller-modus i spillet. Man kan ikke spille med andre via LAN eller Internett. Derimot vil alle skapninger folk som spiller Spore lager lastes opp på en sentral server. Når man selv spiller Spore vil andre sine skapninger lastes ned fra serveren til spillet. Dermed får man se andre sine skapninger i sitt eget spill.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Bump

 

Når jeg har installert spillet, og skal starte det får jeg beskjed om å "legge inn hele koden som finnes i bekreftelses-eposten, spillemanualen/produktpakken eller på spillkortet"

Det er jo allerede lagt inn en kode, som er den samme jeg brukte før jeg startet innstaleringen bare at den mangler "skillestrekene"

Når jeg trykker ferdig, tar det ca 10 sekunder, så kommer den opp igjen.

Hva er galt??

 

Fant du ut av det?

 

havnet oppi det samme selv nå.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...