Wubble Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei. Jeg har en Peugeot Speedfight 2 som jeg har litt lyst å trimme, og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. Jeg er ikke noe flink med mopeder, så hvis noen kunne gitt meg et par tips på hva jeg burde kjøpe hadde det vært supert Jeg har hørt at effektanlegg er det beste for meg, men hvilket passer min scooter, og hvor får jeg kjøpt det? Takker dem som tar seg tid til å svare edit: og nei, det er ikke ulovlig å trimme den. Endret 3. september 2008 av Vycan Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hvis scooteren din er vannkjølt kan du kjøpe en av disse på siden her *Fjernet av mod* Hvis den er luftkjøt se her *Fjernet av mod* Husk å skrive at du i tillegg vil ha ei dyse som passer til anlegget om du bestiller Du kan jo igrunnen sende speedoptions en mail/ringe de å høre hva de anbefaler deg, da får du nok noe du blir fornøyd med Endret 19. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Takk for linkene dine, sender en mail til speedoptions jeg, og hører hva de mener er bra edit: Tar gjerne imot flere tips hvis noen har Endret 3. september 2008 av Vycan Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) *Fjernet av mod* har bedre utvalg enn ***.. Har noe billigere deler også. Har just lagt inn en bestilling hos dem, hvor jeg fikk litt rabatt siden de er så snille Endret 19. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er riktignok billigere fra utlandet, men der må man huske på at toll og frakomkostninger kommer i tillegg Er jo også vanskeligere å levere tilbake igjen om noe skulle være galt Så det er jo en liten risiko å ta, får være opp til vær enkelt å vurdere om det er verdt det Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg sparte ikke så mye på å bestille fra ***, måtte jo betale 25% av totalprisen pluss at det tok 3 uker. Endret 19. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Husk å skrive at du i tillegg vil ha ei dyse som passer til anlegget om du bestiller Må jeg kjøpe en dyse i tilegg? Hva gjør dysen? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Husk å skrive at du i tillegg vil ha ei dyse som passer til anlegget om du bestiller Må jeg kjøpe en dyse i tilegg? Hva gjør dysen? Selvfølgelig, ellers skjærer mopeden. Dysa sitter i forgasseren og størrelsen på dysa sier hvor mye bensin den får. Altså, hvis eksosen får raskere vei ut av motoren må det også mer bensin til motoren. Vil tro du må ha ei dyse rundt 92 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Dyse som er rundt 92? Jeg la til som kommentar at jeg gjerne ville kjøpe en dyse som passet til effektanlegget. De sa at dyse til org er med, det var en 72-Gürtner. Er den for liten da? Burde jeg finne meg en enda større? Effektanlegget blir sendt plombert, jeg må ta ut plombene selv, så kanskje dysen de sendte med var tilpasset et plombert effektanlegg? Det var forresten *slettet av mod* jeg kjøpte Endret 19. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Effektanlegget blir sendt plombert, jeg må ta ut plombene selv, så kanskje dysen de sendte med var tilpasset et plombert effektanlegg? Vil tippe det ja! Hvis du tar ut plomba og i tillegg gir den litt mer luft bør du ha ei dyse rundt 90 et sted. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Fikk anlegget nå i dag Men angående den dysen, noen som vet hvor jeg kan kjøpe de? Så på speedoptions, men eneste dysene som var rundt 90 og over, var*Slettet av mod* disse[/url], men det står at de passer til Keihin og andre PWK style forgassere. Jeg vet ikke hvilken type forgasser jeg har, og etter endel googling ble jeg ikke noe klokere. Er det da noen som vet hvilken forgasser jeg har, eller hvor jeg kan kjøpe dyser som passer? Tusen takk til dem som har hjelpt meg hittil edit: Jeg har forresten en helt orginal forgasser, har ikke tuklet noe med den. Endret 19. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Fikk anlegget nå i dag Men angående den dysen, noen som vet hvor jeg kan kjøpe de? Så på speedoptions, men eneste dysene som var rundt 90 og over, var *Slettet av mod* disse[/url], men det står at de passer til Keihin og andre PWK style forgassere. Jeg vet ikke hvilken type forgasser jeg har, og etter endel googling ble jeg ikke noe klokere. Er det da noen som vet hvilken forgasser jeg har, eller hvor jeg kan kjøpe dyser som passer? Tusen takk til dem som har hjelpt meg hittil edit: Jeg har forresten en helt orginal forgasser, har ikke tuklet noe med den. De har da Dell'Orto 92 dyse i både 5 og 6mm str på lager hos speedoptions. Endret 19. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Åå, så ikke at jeg kunne velge størrelse selv Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det står nok en plass hvilken forgasser du har. Du kan muligens se det på selve forgasseren. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trimming av 50cc er ikke lov, denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg