Tå. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det blir for mye å velge imellom! Selv tro jeg at jeg ender med en Asus selv om den har noe dårligere specs. Såg en dame i dag som satt med en Eee(svart) og det er den mest sexy jeg har sett(både dama og pcn ). Acer, MSI og Dell blir for fargerikt eller fancy. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vil ha Harddisk, hører dere i Dell? Harddisk!!! -og blåtann. Den har blåtann! http://support.euro.dell.com/support/topic...&doclang=en Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ingen dedikerte F-keys :s Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det løses med Fn+(a,s,d,f,g,h,j,k,l) som er henholdsvis F1 til F10. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tror da den er klar til levering i løpet av noen uker? De kan da ikke selge noe uten å ha det på lager?? Dell har uansett ikke noe lager i Norge, problemet er nettop det at de ikke har lager i Norge, da tar det jo raskt ett par uker fra du bestiller til du har den. forklarer de noe spinnville fraktkostnadene jeg har observert fra den kanten... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det løses med Fn+(a,s,d,f,g,h,j,k,l) som er henholdsvis F1 til F10. men hvor pokker er F11 og F12? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Tror da den er klar til levering i løpet av noen uker? De kan da ikke selge noe uten å ha det på lager?? Dell har uansett ikke noe lager i Norge, problemet er nettop det at de ikke har lager i Norge, da tar det jo raskt ett par uker fra du bestiller til du har den. forklarer de noe spinnville fraktkostnadene jeg har observert fra den kanten... Dell har veldig ofte fri frakt på maskinene sine, som de feks. har nå. Som jeg nevnte tidligere i tråden: Dette er IKKE en maskin som skal selges i de nordiske landene. Samme greia som med XPS One(All in one) som heller ikke er i salg her. Det jobbes derimot med å få den i salg her, men når og om det eventuelt vil skje er fremdeles uvisst. Edit: Foreløpig lansering i Norge er i November. Endret 4. september 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Se på tastaturet her: http://dsnimg.dell.com/images/external/ima...QH_KB_PM_1c.jpg Hvordan skal de klare å lage et med norsk layouy? De får jo aldri i livet plass til Ø og Æ der uten å krympe tastaturet ytterligere. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Dette virker som den rette "netbooken" for meg, har sittet på gjerdet og avventet situasjonen leeeenge nå... Kjedelig at vi her oppe i det kalde nord alltid skal komme i siste rekke (iPhone ett år etter, XPS m1330, et halvt år etter...). Jeg ringte Dells salgskontor idag morges og fikk beskjed om det er snakk om "et par" måneder, i alle fall... Kjedelig... Mulig jeg får snuse på Acer sin istedet... Endret 4. september 2008 av DrSpawn Lenke til kommentar
johncl Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Se på tastaturet her:http://dsnimg.dell.com/images/external/ima...QH_KB_PM_1c.jpg Hvordan skal de klare å lage et med norsk layouy? De får jo aldri i livet plass til Ø og Æ der uten å krympe tastaturet ytterligere. Hehe, ja det blir litt vanskelig. Noen sa at en del av de andre mini-pcene hadde norsk keyboard. Kan noen vise noen bilder av dette og hvordan dette er løst der? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ny runde med Dells salgsavdeling; "et par måneder, muligens 4. November..." Det er MYE tolmodighet det! Nå kommer eee 901 innen et par uker, tror jeg går for den, virker jo ikke SÅ forskjellig fra mini 9. Linux versjonen kommer med 20Gb SSD Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tror da den er klar til levering i løpet av noen uker? De kan da ikke selge noe uten å ha det på lager?? Dell har uansett ikke noe lager i Norge, problemet er nettop det at de ikke har lager i Norge, da tar det jo raskt ett par uker fra du bestiller til du har den. forklarer de noe spinnville fraktkostnadene jeg har observert fra den kanten... Dell har veldig ofte fri frakt på maskinene sine, som de feks. har nå. vel dette var ikke direkte maskiner, men andre varer dem solgte gjennom nettbutikken. jeg tror den viste 250kr i frakt, pr gjenstand! om det var siden som var bug, eller om dem faktisk skulle ha såpass betalt orket jeg ikke finne ut av og fant meg ett tilsvarende produkt fra en annen nettbutikk... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ser dedn blir presentert i kveld: http://www.itavisen.no/sak/785116/Dell_med_mini-laptop/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Europeisk pris: http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=de&s=dhs Usa: http://www.dell.com/content/products/produ...;l=en&s=dhs Endret 4. september 2008 av mandela Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nå er den lansert i USA: Inspiron Mini 9 Minsteprisen er 349$ (~1900 kr) og for det får du: - Intel® Atom Processor® N270 (1.6GHz/533Mhz FSB/512K cache) - Mini OS powered by Ubuntu 8.04 - Glossy 8.9 inch LED display (1024X600) - 512MB DDR2 at 533MHz - 4GB Solid State Drive - Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 950 - Wireless 802.11g Mini Card - 32WHr Battery (4 cell) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 mens i england får du bare en model, og den kjører xp og forøvrig, i klassisk usa stil så har dem to dyrere utgavene med xp mulighet for rabatt om en sender inn ett eller annet. og vips så er dem ikke mye dyrere den utgaven med ubuntu og mindre under panseret... gidder noen gjøre meg en tjeneste og levere en armert russisk atombombe på døra hos microsoft? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) er det samme garanti / support på begge OS variantene? Endret 5. september 2008 av mandela Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 tror det ja, pr default... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva slags garanti som gies av produsenten er jo praktisk talt likegyldig for oss her i Norge, da man nesten uten untak vil ha bedre vilkår gjennom den lovfestede reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dells nett-PC så jo skikkelig lekker ut. Utseende og at den kommer med Ubuntu er så klart de to store fordelene med denne. Det negative er dårlig batteri (4-celler), lite minne og liten SSD (4 GB kan fort bli noe smått). Variantene med XP installert er selvsagt ikke noe alternativ, så de gidder jeg ikke å regne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå