Gå til innhold

Inspiron 910 lanseres denne uken

Anbefalte innlegg

Det blir for mye å velge imellom! Selv tro jeg at jeg ender med en Asus selv om den har noe dårligere specs. Såg en dame i dag som satt med en Eee(svart) og det er den mest sexy jeg har sett(både dama og pcn :p). Acer, MSI og Dell blir for fargerikt eller fancy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror da den er klar til levering i løpet av noen uker? De kan da ikke selge noe uten å ha det på lager??

Dell har uansett ikke noe lager i Norge, problemet er nettop det at de ikke har lager i Norge, da tar det jo raskt ett par uker fra du bestiller til du har den.

forklarer de noe spinnville fraktkostnadene jeg har observert fra den kanten...

Lenke til kommentar
Tror da den er klar til levering i løpet av noen uker? De kan da ikke selge noe uten å ha det på lager??

Dell har uansett ikke noe lager i Norge, problemet er nettop det at de ikke har lager i Norge, da tar det jo raskt ett par uker fra du bestiller til du har den.

Dell har veldig ofte fri frakt på maskinene sine, som de feks. har nå.

Som jeg nevnte tidligere i tråden: Dette er IKKE en maskin som skal selges i de nordiske landene. Samme greia som med XPS One(All in one) som heller ikke er i salg her.

Det jobbes derimot med å få den i salg her, men når og om det eventuelt vil skje er fremdeles uvisst.

Edit: Foreløpig lansering i Norge er i November.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Dette virker som den rette "netbooken" for meg, har sittet på gjerdet og avventet situasjonen leeeenge nå...

:)

Kjedelig at vi her oppe i det kalde nord alltid skal komme i siste rekke (iPhone ett år etter, XPS m1330, et halvt år etter...).

Jeg ringte Dells salgskontor idag morges og fikk beskjed om det er snakk om "et par" måneder, i alle fall...

Kjedelig...

:(

Mulig jeg får snuse på Acer sin istedet...

Endret av DrSpawn
Lenke til kommentar

Dell har veldig ofte fri frakt på maskinene sine, som de feks. har nå.

vel dette var ikke direkte maskiner, men andre varer dem solgte gjennom nettbutikken.

jeg tror den viste 250kr i frakt, pr gjenstand!

om det var siden som var bug, eller om dem faktisk skulle ha såpass betalt orket jeg ikke finne ut av og fant meg ett tilsvarende produkt fra en annen nettbutikk...

Lenke til kommentar

Nå er den lansert i USA: Inspiron Mini 9

Minsteprisen er 349$ (~1900 kr) og for det får du:

- Intel® Atom Processor® N270 (1.6GHz/533Mhz FSB/512K cache)

- Mini OS powered by Ubuntu 8.04

- Glossy 8.9 inch LED display (1024X600)

- 512MB DDR2 at 533MHz

- 4GB Solid State Drive

- Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 950

- Wireless 802.11g Mini Card

- 32WHr Battery (4 cell)

Lenke til kommentar

mens i england får du bare en model, og den kjører xp :wallbash:

og forøvrig, i klassisk usa stil så har dem to dyrere utgavene med xp mulighet for rabatt om en sender inn ett eller annet. og vips så er dem ikke mye dyrere den utgaven med ubuntu og mindre under panseret...

gidder noen gjøre meg en tjeneste og levere en armert russisk atombombe på døra hos microsoft?

Lenke til kommentar

Dells nett-PC så jo skikkelig lekker ut. Utseende og at den kommer med Ubuntu er så klart de to store fordelene med denne.

Det negative er dårlig batteri (4-celler), lite minne og liten SSD (4 GB kan fort bli noe smått). Variantene med XP installert er selvsagt ikke noe alternativ, så de gidder jeg ikke å regne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...