mcgroven Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tiger Woods er fortsatt aktiv i sportsverdenen, sin kneskade til tross. Les mer Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Som en stor tilhenger av baade Tiger Woods som idrettsutoever og av PGA Tour serien maa jeg si meg meget skuffet over at ikke '09 utgaven er/blir aa finne for PC Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Som en stor tilhenger av baade Tiger Woods som idrettsutoever og av PGA Tour serien maa jeg si meg meget skuffet over at ikke '09 utgaven er/blir aa finne for PC Er så hjertens enig, funker jo perfekt på PC. Vi får holde ut med 08 og håpe de tar til fornuften neste år... Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Maa inroemme at jeg ikke ble bitt av golfbasillen foer i 2006 - og av de tre TW spillene jeg har spilt maa jeg si og synes at 2006 utgaven var den beste. Leste foroevrig en uttalelse fra ea-sports at det kommer paa pc ved neste korsvei, mao TW PGA Tour 2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg