Gå til innhold

Få tilbake backup av Outlook

Anbefalte innlegg

Hei laptopen skulle på service og jeg var litt snar med å ta kopi/backup av det jeg ville ta vare på så dermed brukte jeg i Outlook eksport menyen og fikk ut en fil type "Microsoft Office Outlook Personal Folders"

Nå trenger jeg kopi av en gammel mail som ligger i denne, men jeg greier ikke å importere denne igjen, vill ikke lese den inn i gjenn da jeg kunn får opp mulighet for import fra outlock express og andora osv....

Noen tips.............trenger den veldig siden jeg har en klage sak på gang på feil leveranse.

Griffin95

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Et tips til senere: Ikke bruk eksport-funksjonen, du risikerer å miste en del data og du risikerer å ødelegge e-postprofilen din om du importerer en hel pst-fil.

Ta heller en kopi av pst-fila di og åpne den på den måten syar2003 skriver.

Denne var ny...

Har exportert ca 200 ganger siste par år for forskjellige brukere og aldri, jeg gjentar, aldri mistet noe innhold...

Exporter til en pst fil og kryss av slik at du får med alle underkataloger.

Om du skal importere i Vista. så må du høyreklikke og kjøre Outlook som administrator for å få importere den pst filen...

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Dette har vært postet her flere ganger og er en gjenganger på nyhetsgruppene under microsoft.public.outlook:

Posted here countless times, exporting and importing PST's will lose:

1. Custom Forms

2. Custom Views

3. Connections between contacts and activities

4. Received dates on mail

5. Birthdays and anniversaries in calendar

6. Journal connections

7. Distribution Lists

Also, attempting to export and import an entire PST file will corrupt an Outlook profile by creating a duplicate set of Personal Folders.

That is why we do not advise people to export and import a native file into Outlook. You can certainly do so if you wish if none of these issues will affect you.

Dette er skrevet av Russ Valentine som er Outlook MVP.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...