killertomato Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg vil ha en ny sykkel, men vil ikke gi noe mer enn 3000kr for den. Får jeg noe alright for det? Den skal brukes til tur og trening og tenkte da at en hybrid ville være passende? Kommer nok til å bruke den mest på asfalt, men sikkert noe grusvei også. Kom gjerne med konkrete sykkel forslag, ellers er alle tips velkommene:) Endret 3. september 2008 av killertomato Lenke til kommentar
feet Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Alright sykkel til 3000? Kun om du skal fram og tilbake, eventuelt mosjonstur. Den rimligste sykkelen vi selger i forretningen jeg arbeider i koster 3300 kroner, og den kan ikke brukes til annet enn transport. Og personlig ville jeg aldri syklet på den i Norge. Problemet med billige sykler er at de går lett i stykker, og vil med tiden bli mer en belastning enn en glede. Jeg ville spart et par-tre tusen til, det er først da morroa begynner. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 13. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Alright sykkel til 3000? Kun om du skal fram og tilbake, eventuelt mosjonstur. Den rimligste sykkelen vi selger i forretningen jeg arbeider i koster 3300 kroner, og den kan ikke brukes til annet enn transport. Og personlig ville jeg aldri syklet på den i Norge. Problemet med billige sykler er at de går lett i stykker, og vil med tiden bli mer en belastning enn en glede. Jeg ville spart et par-tre tusen til, det er først da morroa begynner. Okay.. Hva er det rimligste alternativet du vil anbefale da? Lenke til kommentar
feet Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har ingen konkrete alternativer, jeg kjenner ikke de forskjellige merkene godt nok til at jeg vil gi deg det. Men personlig ville jeg i det minste valgt et sykkelmerke med litt historie bak seg ( dbs, merida... ), og ikke den første og billigste sykkelen fra et supermarked eller internett. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hehe, rart at en sykkel kan koste mer enn en bil... Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har ingen konkrete alternativer, jeg kjenner ikke de forskjellige merkene godt nok til at jeg vil gi deg det. Men personlig ville jeg i det minste valgt et sykkelmerke med litt historie bak seg ( dbs, merida... ), og ikke den første og billigste sykkelen fra et supermarked eller internett. Hva med Scott og Giant? Er det gode merker også? Burde jeg kjøpe en sykkel uten demprer hvis jeg bare skal bruke den på asfalt og skogs/sandveier? Så på en hybridsykkel uten demprer, men den hadde så veldig tynne dekker. Ser for meg at de bare tåler å bli syklet på asfalt med, stemmer det? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har ingen konkrete alternativer, jeg kjenner ikke de forskjellige merkene godt nok til at jeg vil gi deg det. Men personlig ville jeg i det minste valgt et sykkelmerke med litt historie bak seg ( dbs, merida... ), og ikke den første og billigste sykkelen fra et supermarked eller internett. Hva med Scott og Giant? Er det gode merker også? Burde jeg kjøpe en sykkel uten demprer hvis jeg bare skal bruke den på asfalt og skogs/sandveier? Så på en hybridsykkel uten demprer, men den hadde så veldig tynne dekker. Ser for meg at de bare tåler å bli syklet på asfalt med, stemmer det? Les litt her så blir du litt klokere: http://www.syklistene.no/Sykler_utstyr/Tes..._modeller/36107 http://www.syklistene.no/Sykler_utstyr/Tes..._modeller/26942 http://www.syklistene.no/Sykler_utstyr/Tes...er_modeller/649 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå