Kai Birger Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei. Nettopp kjøpt meg en diamond. Godt fornøyd med den, men skulle koble meg på wi-fi på skolen idag. Da skal man komme til en side der mann skriver inn passord og brukernavn som automatisk skal komme opp når en f.eks startet explorer. Det vil den ikke gjøre, men kobler seg istede opp på 3g elr lignende. Slo av 3g osv, men da skjedde det ingenting. Noen som vet hva jeg gjør for å koble meg til?? vet jo at lignende system for å koble seg til offentlig nett brukes en del plasser som flyplasser osv. Endret 3. september 2008 av Kai Birger Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Dersom du bruker Opera kan du prøve å gå til ei nettside (du er ikkje på nett med startsida). Fungerer i alle fall heilt fint med Sogn og Fjordane Fylkeskommune sitt system. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 STORE bokstaver i topic er fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har vel noe med at man trenger et brukernavn og passord for å koble seg på gjestenettet. Akkurat samme på vår skole. Lenke til kommentar
Kai Birger Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Får ikke beskjed om å skrive inn brukernravn elr passord noen plass. Starter jeg internett går den med en gang på 3G nettet og finner startsiden min med en gang (vg.no). Hadde en N95 og den koblet jeg opp lett med å skrive inn passord og brukernavn. Hm, ingen som har det samme problemet altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå