Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Likte for det meste bare Heath Ledger sine prestasjoner, han gjorde filmen topp for min del. Hans død hadde ikke noe å si synes jeg, han var rett og slett genial som The Joker. Top 250 på IMDB er ingen sin personlige liste, det er bare de filmene som flesteparten liker. Det er 5 filmer på top 10 som jeg ikke liker, men det betyr ikke at listen er dårlig, den passer bare ikke for min smak. Min personlige top 10 hadde vært drastisk forandret. Folk som henger på IMDB for lenge blir ganske rar, de behandler Top 250 som en fasit for hvor filmer skal være, "oh ingen kan komme over min favoritt Gudfaren, wæææææææææææ". De stemmer 1 på filmer de mener burde være 10, men som ikke burde være høyere enn enkelte andre filmer. Endret 5. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 b@rgen, du har ikke noe poeng i det hele tatt. Det er noe som heter "jeg mener/jeg synes/etter min mening osv.", om du skrev det i innlegget ditt ang. IMDB listen, så er det klart man ser at det er ditt synspunkt på saken. Men når du skriver: "Tidligere var listen korrekt", så fremstår det som ren fakta og ikke din personlige mening. Catch my drift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg