Graffin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei, Kjøpte meg en ny Sony Ericcson mobil på yourbestshop (ybs.no) for litt over ett år siden. I går sluttet den helt plutselig å fungere, og det er ikke mulig å få liv i den. Tenkte derfor å sende den inn der jeg kjøpte den, siden jeg mener dette burde gå på garantien. Ble litt overrasket når jeg da oppdaget at ybs har gått konkurs i vår. Har jeg mulighet til å sende inn mobilen til Sony Ericcson eller noe annet? Eller er det rett og slett kjørt? mvh Graffin Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fullt mulig å reklamere høyere opp i kjeden, såkalt springende regress. Så det er bare å reklamere til Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ring Sony Ericsson eller deltaservice, og snakk med de . Dette ordner seg. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ring Sony Ericsson på 8-1-5 4-9-3 0-0! Nei kødda, prøv heller 81500840. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå