Øystein.F. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Når du i dine eventyr legg ut på tokt som ein helt, er du som regel snill og vakker. Ikkje denne gongen. Les mer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Virkar spennande, syns han ligner litt på Kratos i God of War Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Må hovedpersonen også bæsje? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Når du i dine eventyr legg ut på tokt som ein heilt Det er vel HELT det skal stå? Lenke til kommentar
Anech Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Må hovedpersonen også bæsje? Står jo alle, så går ut i fra det? Hovedpersonen er kanskje et supermenneske(?), men når han stepper noe inn den ene enden, så må det ut igjen... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bra for oss med poopfetish da. Synd det (antagligvis) ikke finnes fotoapparater i den verdenen der, for da hadde jeg ligget i buskene og tatt bilder til Goblinpoopers.com aaaaall day long! Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er "mine" det riktige ordet å bruke på norsk? Slår meg at det burde heller stått "gruve". Menmen, spillet ser interessant ut det, husker en video som kom for en stund siden, gleder meg til å se gameplay. Lenke til kommentar
msjohanson Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 så utrolig spennende med et spill hvor tiden går og miljøet deretter uavhengig av spilleren. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er "mine" det riktige ordet å bruke på norsk? Slår meg at det burde heller stått "gruve". Om jeg ikke tar helt feil så heter det for eks "Morias miner" i den norske utgaven av Ringenes Herre. Ellers så virker det som om xbox prøver å skaffe seg en Kratos ja... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Firefly, ja. Har ikke spilt noe fra dem siden Stronghold: Crusaders Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Konseptet høres spennende ut, men jeg er, i likhet med artikkelforfatter, litt skeptisk til all realismen. For eksempel i krigssituasjoner. Det kan kanskje fort bli irriterende at en må beinfly gjennom uendelige masser med fiender. Det blir ikke mye tid til utforsking da. Men men, vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg