UrgeLoL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sjekket mailen til US kontoen min i går og så at jeg var invitert til å delta i Home Beta. Har såvidt fått testet og det virker flytende og bra. Er det flere som har fått invite så si i fra, slik at jeg kan legge noen til på vennelisten på min amerikanske konto. Man får ikke logget inn på Home fra min vanlige europeiske konto. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eg hadde ikkje fått når eg sjekket i går Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke fått noe her heller på noen av kontoene. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bare lurer. Må man melde seg på noe for å bli beta-tester, eller blir invitasjoner tilfeldig sendt ut? Har vært så mye snakk om det at selv om jeg egentlig tror ikke det er noe for meg, har jeg likevel lyst til å teste det ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Lasted ned Home Themes fra US store for en måned siden. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nice, gratulerer! Jeg har ikke fått noe enda, men det haster ikke for min del. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som vet når en beta kommer for oss andre? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nice. Noen som vet hvordan man kan se emailen sin når man er pålogget på PSN? Husker nemlig ikke US emailen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nice. Noen som vet hvordan man kan se emailen sin når man er pålogget på PSN? Husker nemlig ikke US emailen. gå innpå kontoinnstillingerog deaktiver at du logger deg på automatisk.. da står adressa oppført når du skal logge på PSN.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bare lurer. Må man melde seg på noe for å bli beta-tester, eller blir invitasjoner tilfeldig sendt ut? Har vært så mye snakk om det at selv om jeg egentlig tror ikke det er noe for meg, har jeg likevel lyst til å teste det ut. Home har ikke noe med betaprogrammet til Sony. For USA kontoer måtte man laste ned et Hometheme for å få sjansen til å bli invitert. For oss i europa blir det bare sendt ut tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå