Gå til innhold

Nok et Iphone spm

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg lurer på å kjøpe meg en Iphone 3G, har igrunn tenkt på det en stund, men slått det fra meg igjen... Og her er jeg da.

Har jeg forstått det riktig nå tro? :roll:

Jeg kan kjøpe meg en Iphone fra Netcom (med nytt nummer)med det billigste abonnementet, For deretter å bryte bindeingen, betale for en mnd, og putte i mitt Telenor simkort? (eller OneCall som jeg vurderer å bytte til)

Og da skal alt være i orden? Stemmer dette, og hva koster det mon tro?

Om det ikke skulle bli en Iphone har jeg tenkt på SE 980I og SE w760i, Noen som ha noen råd å komme med her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...