Gå til innhold

Mercenaries 2 (4. september), lovende?


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig prøvd dette på PC og elsker det.

 

For å ta det negative først:

Grafisk ser det meget bra ut, men det ser ut til å være dårlig optimert. Må stille ned oppløsningen svært mye (vurderte seriøst 800x600 en stund, selv om jeg kjører alt annet på 1600x1200...),

 

Kontrollene tok litt tid å venne seg til. Det tar tid å snu tårnet på tanksen, og fant ikke ut hvordan man gir fart i båten på gamepad etter en god stund. På tastaturet trykker man bare forover, men ikke på gamepad...

 

Ellers er det en del bugs her. Sitter fast i det andre oppdraget da jeg ikke klarer å rappe den tanksen i villaen. Spille med Jennifer (siden hun var den jeg spilte mest med i det forrige), så skal starte på nytt med Chris og se hva som skjer.

 

Det gode:

 

Ser meget bra ut.

 

Fysikken kan jeg ikke klage over. Fikk litt Crysis-

flashback da jeg kalte inn luftangrep første gang.

 

Man starter med granatkaster. Morsomt. :p

 

Cut-scenene er meget vakre, og VO'en meget bra.

 

Vi får stadig morsomme kommentarer fra mercsen vi spiller. Jennifer ble skadet og ble sur fordi de ødela jakken hennes... :p

 

Vi regenererer helse. Det kan virke som om det gjør spillet for lett, men jeg mener det gjør det mindre frustrerende.

 

Man kan improvisere svært mye her. Målet er der borte. Hvordan du kommer dit og hvordan du tar deg av det er opp til deg. Hagle? Maskingevær? Teppebombe dem? :mrgreen:

 

Satte fyr på et tre, og hele skogen tok fyr...

 

Kjøretøyene har tyngde. En motorsykkel er liten og lett, og kommer seg fort frem. En tanks kjører gjennom små hus uten engang å senke farten.

 

Historien virker interessant.

 

"This place is dangerous!"

"Yes. I am here, and I am pissed off!"

 

 

 

:devil:

 

Konklusjon:

 

Litt mange bugs og litt dårlig optimert, men dette skuffer likevel ikke. Det er ren, hjernedød moro, men hvem har sagt det er en dårlig ting?

Lenke til kommentar

Er jo dårligste fysikken jeg har sett i noe spill dette, at du hele tatt kan sammenligne med Crysis ? Elsker free roam spill men dette var utrolig dårlig gjennomført. Flere av områdene virker det som mapdesigneren har glemt å fullføre, tomme svære områder hvor ikke noe liv eksisterer. Grafikken på personene er helt ok men på omgivelsene er det veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Noen som har proevd baade konsoll og pc versjonene? Evt kjenner noen som har og som kan uttale seg om forskjellene.

Har tenkt aa PC-spille dette...

Har pc versjonen, men fy faen så vanskelig det er. Dør jo hele tiden =(

Merkelig, jeg synes det er litt for lett.... Går det an å endre vanskelighetsgrad?

 

Man kan jo havne midt i hærens leir, og skyte litt rundt seg og overleve så lenge som bare pokker....

Lenke til kommentar

Fiendene eier jo ikke intelligens, så det er ikke store utfordringen i dette spillet. Det samme gjelder egentlig fysikken. Det meste av ødeleggelsene er "scripted" så vidt jeg kan se. Nei, det er langt bedre titler ute nå, og de kommende månedene som fortjener mer oppmerksomhet enn Mercenaries 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...