Gå til innhold

Mercenaries 2 (4. september), lovende?


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Som emnetittelen sier, noen som synest Mercenaries 2: Worlds In Flames virker lovende? Lurer selv på og kjøpe det, men er ikke sikker. IGN hadde et kort intervju, der de tok fram en del negative ting. Lurer på og vente til Spillmagasinet&/ gamereactor anmelder det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Norske spillanmeldelser :p Føler jeg får mer info da enn på IGN og sånt.

 

Herregud, pinlig dette her da, Gamer.no såklart også, om de har tenkt og anmelde spillet. Synes Gamer.no har lange, detaljerte og utfyllende anmeldelser, absolutt! :thumbup:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hmm, ok. Har spilt eneren, regner med 2'ern blir lik men forbedret en del :)

 

Er vel bare og smøre seg med tålmodighet, så kommer det vel en Norsk anmeldelse rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde forhåndbestilt det, men avbestilte etter å ha sett video reviewen på ign.

Ikke for å være en standard EA hater ,men de har nok en gang greid å ødelegge et potensielt godt spill.

 

Irritere meg grenseløst, for hadde virkelig gledet meg til dette!

- Neptjune, hvor hadde du forhaandsbestilt? Paa PC eller annet?

Jeg proever aa faa bestilt en elektronisk PC versjon men EA og D2D sier bare USA/Canada

edit sorry la ikke merke til at dette var SONY's forum

Endret av maypenray
Lenke til kommentar
Jeg hadde forhåndbestilt det, men avbestilte etter å ha sett video reviewen på ign.

Ikke for å være en standard EA hater ,men de har nok en gang greid å ødelegge et potensielt godt spill.

 

Irritere meg grenseløst, for hadde virkelig gledet meg til dette!

tviler sterkt på at det er EA sin skyld Pandemic ikke har klart å lage et feilfritt spill:)

 

personlig så synes jeg det ser kult ut og er hypp på å prøve. Har ikke de største forventningene men kan være kult med online coop trur jeg:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg tror at dette spillet kommer til å gi underholdning så lenge det varer. Men som anmeldelsene allerede sier, det vil ikke være noe man husker i ettertid. Håper på å få skaffet meg det i dag, så kan kanskje komme tilbake seinere med en liten mini-anmeldelse.

 

Det hadde vært flott! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...