Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Som emnetittelen sier, noen som synest Mercenaries 2: Worlds In Flames virker lovende? Lurer selv på og kjøpe det, men er ikke sikker. IGN hadde et kort intervju, der de tok fram en del negative ting. Lurer på og vente til Spillmagasinet&/ gamereactor anmelder det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvorfor spillmagasinet og gamereactor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Norske spillanmeldelser Føler jeg får mer info da enn på IGN og sånt. Herregud, pinlig dette her da, Gamer.no såklart også, om de har tenkt og anmelde spillet. Synes Gamer.no har lange, detaljerte og utfyllende anmeldelser, absolutt! Endret 3. september 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eller til gamer.no har gjort det. Vurderer tittelen selv har ikke spilt først spillet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, ok. Har spilt eneren, regner med 2'ern blir lik men forbedret en del Er vel bare og smøre seg med tålmodighet, så kommer det vel en Norsk anmeldelse rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 VG har anmeldt det. Link Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde forhåndbestilt det, men avbestilte etter å ha sett video reviewen på ign. Ikke for å være en standard EA hater ,men de har nok en gang greid å ødelegge et potensielt godt spill. Irritere meg grenseløst, for hadde virkelig gledet meg til dette! Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg hadde forhåndbestilt det, men avbestilte etter å ha sett video reviewen på ign. Ikke for å være en standard EA hater ,men de har nok en gang greid å ødelegge et potensielt godt spill. Irritere meg grenseløst, for hadde virkelig gledet meg til dette! - Neptjune, hvor hadde du forhaandsbestilt? Paa PC eller annet? Jeg proever aa faa bestilt en elektronisk PC versjon men EA og D2D sier bare USA/Canada edit sorry la ikke merke til at dette var SONY's forum Endret 3. september 2008 av maypenray Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 norske anmeldelser pleier som vanlig å være ganske dårlig spør du meg... anmeldelser generelt faktisk... hører aldri på det. Da chatter jeg heller med folk på mirc som har spillet eller ser på public ratingen på gamespot Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde forhåndbestilt det, men avbestilte etter å ha sett video reviewen på ign. Ikke for å være en standard EA hater ,men de har nok en gang greid å ødelegge et potensielt godt spill. Irritere meg grenseløst, for hadde virkelig gledet meg til dette! tviler sterkt på at det er EA sin skyld Pandemic ikke har klart å lage et feilfritt spill:) personlig så synes jeg det ser kult ut og er hypp på å prøve. Har ikke de største forventningene men kan være kult med online coop trur jeg:) Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tror at dette spillet kommer til å gi underholdning så lenge det varer. Men som anmeldelsene allerede sier, det vil ikke være noe man husker i ettertid. Håper på å få skaffet meg det i dag, så kan kanskje komme tilbake seinere med en liten mini-anmeldelse. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er ogsaa meget meget keen paa dette. Har lest en del traader paa gamespot som mener spillet og spilltypen (sandbox) overgaar GTA4 saa det jooomer. MEN legg kravet til realisme paa hylla - her er det hvistnok underholdnings-elementet som er i fokus - and thats what I like! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tror at dette spillet kommer til å gi underholdning så lenge det varer. Men som anmeldelsene allerede sier, det vil ikke være noe man husker i ettertid. Håper på å få skaffet meg det i dag, så kan kanskje komme tilbake seinere med en liten mini-anmeldelse. Det hadde vært flott! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 "tviler sterkt på at det er EA sin skyld Pandemic ikke har klart å lage et feilfritt spill:) " Sier ikke at det bare er EA sin skyld. Men de har noe med det å gjøre. Garantert Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 regner med du har gode kilder som backer det du sier:) Trur som flere andre her at spillet kommer til å gi knall underholdning:) selv om det ikke blir like minneverdig som ffvii eller noe annet stort. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 regner med du har gode kilder som backer det du sier:) Trur som flere andre her at spillet kommer til å gi knall underholdning:) selv om det ikke blir like minneverdig som ffvii eller noe annet stort. gut feeling Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 HJELP Noen som vet hvor jeg kan forhaandsbestille for download til PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 HJELPNoen som vet hvor jeg kan forhaandsbestille for download til PC? Er det mulig i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er annonsert for forhaandsbestillinger i norsk presse i dag - itavisen, vg eller gamer - husker ikke. Men teit nok naar jeg klikker annonse banneren og kommer til ea shop saa faar jeg feilmelding. Har ogsaa lagt merke til internasjonalt at ea og d2d har aapnet for forhaandsbestilling. Menmen ligger vel i butikken i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå