Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Halla. Finnes det noen måte å kjøre opp vnc-serveren før gdm (loginscreen i gnome)? For hver restart nå må jeg logge på KVM'en og taste brukernavn og passord før jeg kan koble meg til med VNC Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vet ikke svaret på akkurat det, men jeg løste det med å gå en "annen vei". Jeg satte på autologin og skjermsparer med passord. Nesten samme sikkerhet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Njaaa, det hadde gått om den hadde gått i lock screen med en gang etter innlogging da. Men siden det er server for bedriften så vil jeg helst ha den låst før man får gjort noe som helst Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vil kanskje tro at det er bedre å bruke Nomachine NX i ditt tilfelle? http://www.nomachine.com/ Det fungerer vel også med oppsett av TightVNC, men det er litt mer knot å få det opp enn nomachine. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Går kanskje med TightVNC ja Ihvertfall en client som registreres som service? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå