Gå til innhold

Sensation Black 2009 - Trenger info!

Thensrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ok, Hør nå her!

NR.1: det er ikke noe som hjeter sensation BLACK lengre. det heter abre BLACK.

NR.2: Black suger, de klarer ikke å fylle opp arenaen i amster eller düssel. det vil derfor bli siste året for black. (mest sannsynlig)

NR.3: sensation white er ikke lenger bare fjortis trance. alle som tidligere ahr deltatt på black er nå tilhengere av SW! det vil si at du får Qlimax, tiesto og all denne typiske "hardstyle" musikken på sensation white nå fremover.

de ditcha black for det var for strengt i andre land. de flytter nå sensation (white) til mange andre land nå. siden det er større sjangs å få inn sensation white i disse strengere landene.

DERFOR, har en rekke mennesker startet utfordringen å få sensation white til norge og sverige. hvis du går inn her

http://www.facebook.com/group.php?gid=47313684702

eller søker på "sensation to oslo?", ser du en gruppe på facebook med nærmere 40.000MEDLEMMER! som er i ferd med å få dette til. sensation komiteen har blitt kontaktet, og videre kontaktet ID & T, som er støtter dette fullt ut. det som mangler er noen investorer + et JÆVLIG stort lokale.. alle som melder seg inn i gruppen er med å hjelper til på å få SW til NORGE!

WELCOME, TO SEEENSATIOOON!

å btw, du som ville ha side til bestilling av biletter:

http://sensation.com/

husk å kjøpe Deluxe tickets, gratis drekka! GL HF

Endret av krhauknes
Lenke til kommentar
NR.3: sensation white er ikke lenger bare fjortis trance. alle som tidligere ahr deltatt på black er nå tilhengere av SW! det vil si at du får Qlimax, tiesto og all denne typiske "hardstyle" musikken på sensation white nå fremover.

Synes da Sensation white bare har blitt mer fjortissaktig for hvert år som har gått jeg.

Og håper ikke du akkurat kalte tiesto for hardstyle?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
plz opplys meg om hvilken informasjon som var feil?

Black suger
Ja, såklart :roll:

sensation white er ikke lenger bare fjortis trance.
Sensation White har aldri vært fjortisstrance, dog er det nærmere fjortisstrance dem siste årene enn tidligere

alle som tidligere ahr deltatt på black er nå tilhengere av SW!
"Ja, alle sammen" Tror egentlig det går fler andre veien

du får Qlimax, tiesto og all denne typiske "hardstyle" musikken på sensation white nå fremover.
Tviler, forresten så har tiesto like mye felles med hardstyle som eros ramazotti

det er større sjangs å få inn sensation white i disse strengere landene.
Hørtes ikke velding sannsynlig ut :roll: Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Mye av det du sier er jo rent tøv!!

den tonen vil jeg ha meg frabedt:P neida. men plz opplys meg om hvilken informasjon som var feil?

Den er grei, og her har du det:

NR.1: det er ikke noe som hjeter sensation BLACK lengre. det heter abre BLACK.

Riktig.

NR.2: Black suger, de klarer ikke å fylle opp arenaen i amster eller düssel. det vil derfor bli siste året for black. (mest sannsynlig)

Delvis riktig og delvis veldig feil. BLACK suger ikke og de fylte 37000 av 40000 i Amsterdam ArenA i 2008. BLACK har derimot aldri blitt arrangert i Düsseldorf.

Det er heller ikke siste året for BLACK.

HVA FAEN! Sensation White (eller bare Sensation som det heter nå) er ikke lenger trance når det er snakk om ArenA. Det er det kun gjennomført house. Alle de som har likt BLACK før holder seg der, og fortsetter med det. Og du får kun house på Sensation White. Og du sammenlikner Tiësto med "Qlimax", altså hardstyle er dagens. :!:

de ditcha black for det var for strengt i andre land. de flytter nå sensation (white) til mange andre land nå. siden det er større sjangs å få inn sensation white i disse strengere landene.

Veldig feil! De ditcha ikke BLACK i andre land fordi det var for strengt. BLACK er fortsatt i Amsterdam og Belgia. De (ID&T) sluttet med BLACK (Og Thunderdome) fordi de ikke ville at deres navn skulle forbindes med den harde musikken.

husk å kjøpe Deluxe tickets, gratis drekka! GL HF

Epic fail. Drikke koster like mye.

---

Med andre ord. Så og si alt du skrev var epic fail.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

krhauknes:

Det du skrev ovenfor her er rent tøv egentlig. Hvor får du fakta/informasjon fra ? Ihvertfall fra en ganske så feil plass.

Jeg var på Arenan på Sensation Black ifjor og fikk høre dagen etterpå i amsterdam at alle de resterende billettene var hvist utsolgt/eller ca. utsolgt den samme dagen de arrangert Sensation Black.

Det du sier at "Black suger" var en fjortis kommentar i seg selv. Du må utdype deg mere for å si akkurat dette, å har du vært der tviler jeg på at du har sagt akkurat denne setningen. Å på Sensation White har det aldri blitt spilt "Fjortiss Trance".

Egentlig var hele innlegget ditt ganske "fjortiss" spørr du meg. La være å skriv feile fakta og misvisende informasjon til folk.

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nice! :D

Noen som kan anbefale hotell i nærheten av arenaen?

EDIT: Når jeg tenker meg om trenger det ikke være i nærheten av arenaen, men nærme sentrum. Kan ikke være noe problem å komme seg til arenaen fra sentrum.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...