Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg vil anbefalle 150gb Share limit..litt mye for noobs, men da slipper man mange tomsinger også , som deler bare installerte spill etc Hva er sammenhengen mellom n00b og diskplass, om jeg tør spørre? n00bs er typisk idioter som faker og sånt, så du slipper jo ikke dem. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Men jeg må da få ha 10 slots når jeg har 155Mbit linje da for svarte. Slots burde vært justert etter hastighet på linja. Rask linje, mange slots. 3 Slots gutter med 100+Mbit er for teit. Er ikke poenget at de skal share da? Selvfølgelig så er det teit å bare kunne ha 3 slots åpne hvis du har 100Mb's linje og 90% av de andre på hub'n sitter med 0.5 > 2Mbit, men dette kan faktisk konfigureres (til en viss grad) hvis hub-owners gidder og følge med på det de driver med. I min hub har jeg forskjellig slots grense på modem, isdn, cable, dsl, t1 osv..... Ta en tur innom da, og husk "Vi snakker norsk" (eller engelsk) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ta en tur innom da, og husk "Vi snakker norsk" (eller engelsk) Kanskje en fordel å hive dchub://langjengen.no-ip.com:1412 i .sig istedenfor http-en du har nå? Litt forvirrende for enkelte, kanskje? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kanskje en fordel å hive dchub://langjengen.no-ip.com:1412 i .sig istedenfor http-en du har nå? Litt forvirrende for enkelte, kanskje? Mulig det. God bedring ønskes i så fall (til de enkelte). It's done.... Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Dc servern kommer mulig opp i dag ...!!! håper alle vi komme innom for å se, share og downloade... HAVE FUN Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Nå er endelig servern oppe.. . adressa er som føleger dollarhill.mine.nu Jeg og resten av gjengen håper alle som bruker dc kan komme innom så vi kan starte en "norsk" server... er litt lei av alle svenskene.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kommer fint inn jeg...men var da ikke så mye folk da...men det kommer nok Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jupp endelig har jeg fått den opp. Min. Share er 18 gig min 3 slots. Trenger en redirect...noen som vil ha ?? Må jo seff. ha en dc hub selv da. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Nå er endelig servern oppe.. . adressa er som føleger dollarhill.mine.nu [23:12:34] *** Connecting to dollarhill.mine.nu... [23:12:34] *** Connected [23:12:35] <Hub-Security> This hub is running PtokaX DC Hub 0.3.2.4 IceCube IV build 1 (UpTime: 2 hours, 2 minutes) [23:12:35] *** Disconnected er litt lei av alle svenskene.... Neh. Svenskene er helt topp, de. Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 ja... men ettervært nå flere folk har kommet inn må vi vell øke minimum sharen da...?? eller hva menkroms?? Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Neh. Svenskene er helt topp, de. Vel.. svensker er ikke top... men greit nok... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hm, trodde TGA nettverket hadde et par hubber på svenske BBB linjer :-? menmen, norske hubber kommer aldri til å få konkurrert med svenske. Av den enkle grunnen at 2Mb linjer ikke kan måle seg med utvalget hos søta bror. Selvsagt ser vi bort fra diverse universitetshubber o.l. som vi normale dødelige ikke har tilgang til uansett Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg trenger fortsatt en redirect... Noen som har lyst til å få fler folk inn på hubben ?? Send meg en pm. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Sorry kom vist x antall ganger Lenke til kommentar
JMW Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 1. jeg er helt grønn på det her.... 2. hvordan setter man opp en server som man f.eks kan legge hjemmesidene sine på??? :-? :-? 3. sikkert en guide der ute, kanskje det har blitt fortalt før ikke vet jeg! 4. men jeg spør allikevel Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 1-4: Det du spør om har ingen relevans i denne tråden, ihvertfall. Lag deg en ny eller søk. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det er bare å strømme inn... :smile: Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Dere må sjekke ut menkroms.mine.nu Det er hjemmesiden til DC hubben vår.... Det er også opprettet et forum der.,.. ¨Bare å joine Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Har fått opp forum også http://menkroms.mine.nu/forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå