Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny DC server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bra det kommer opp flere norske hubber.

Er ikke lenge siden jeg sat opp min egen(sigg), men den er nå nede pga hardware problemer( jobber med å sette op en linux boks). Kan råde dere til å snakke med OP'er på større hubber om ikke de vil redirecte til dere når de er full. Jeg fikk en svær europeisk hub til det, og fulte opp mine 75 plasser på 5-7 sekunder med min share på 20Gb. Så kunne jeg som OP sitte der å frotse i gode linjer og mye stoff :wink: . En ide kan jo også være at de små norske hubbene danner et lite nettverk hvor man redirecter til andre når man blir ful(om det skjer) eller om folk ikke møter min share så blir de sendt videre til en hub hvor de møter min share. Men husk å være høffelig når du snakker med OP er i andre hubber, tråk varsomt, og for all del ikke reklamer i main chat.

Mvh P@rm@nn

Lenke til kommentar

Som sagt er ikke servern oppe.

Litt vrient å bruke arbeids-maskinen til dette.

Kan godt relinke til norske hubber.

Det hadde vært fett å få litt fler norske folk på dc.

Skal sende de som har server en privat melding når min er oppe.

Da kan vi relinke til hverandre osv.

Et norskt dc nettverk.

Da har vi også noe å være stolt av :yes:

Lenke til kommentar

Vel er et allerede da, The golden angel nettverket er norsk. Der er det en del store norske hubber, som marlene, alle golden angel hubbene og tror norgeshubben er med og kansje noen til. Men er ikke så enkelt å komme seg inn der, pluss de redirecter nedover, tar lang tid før alle er fulle så andre kan få en redirect.

Det som kunne vært interesangt er å ha et nettverk av mindre norske hubber som alle prøvde å få redirect av stor hubber, så vi hadde mange brukere så kunne vi sette opp min sharen. Så kunne vi redirectet til de andre når vi var ful(min lille pc blir nok fort full). Slikt kunne vi kasnje få flere av de norske hubbene forbi fødsels stadiet.

Edit: min share avhengier av hvor mange brukere du har. Om du ofte er ful kan du sette opp min share. Jeg startet på 2Gb, gik raskt opp til 10 og enda raskere opp til 20. Vi planlegger å gå opp i 25-30 når linux boksen kommer opp om vi fortsatt har redirect fra den store hubben, det vet jeg ikke hetl. De kan ha slettet oss :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...