Keniforsen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Nå er det kommet en ny server på dc. Adressa er som følger magnuska.myftp.org.... Vi satser på å få inn så mange folk som mulig. jeg trur det kan bli en veldig bra server. alle er hjertlig velkommene til servern vår...! Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Funka fint her ja, flere må komme inn så OPene får noe å gjøre Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Ja... :smile: stemmer... begynner å hjelpe.. noen flere har komemt inn.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jupp en genial server. Satt opp av meg selv Har nå flere adresser da: magnuska.myftp.org magnuska.mine.nu dollarhill.mine.nu dollarhill.hopto.org Skal snart la servern stå oppe 24/7. Det blir grom bass ! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jupp en genial server. Satt opp av meg selv Skal snart la servern stå oppe 24/7. En DC server MÅ være oppe hele tiden om jeg skal gidde å besøke den.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 I know....Men må skaffe maskin først. Regner med å få den opp i påsken. Allt for mange svenske servere her i verden Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Høres bra ut.. Enig med det, det KRYR av svenske servere, håper norske servere kommer mer og mer på høyde med dem i framtiden Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det skaljeg hjelpe Norge med. Det blir på en måte sammfunnstjenesten min isteden for millitæret Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Høres bra ut! Send meg en pm med ip'ene når du har fått den opp og kjøre da? Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Jupp... det er en genial server... Jeg syntes alle burde komme på den.. men menkorms sliter litt med å ha servern oppe hele tiden.. han må skaffe seg en ny pce... :smile: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja. Du skal få en Privar melding ja Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er den ikke oppe enda? Hvilken port er det som brukes? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Min funker ALLTID ! 24/7/52+ 8) ¨ Men siden den har tryna ut av Public List så er det ikke tjukt av folk der akkurat nå...... :-? [OP][NOR]LeviataN Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Bra det kommer opp flere norske hubber. Er ikke lenge siden jeg sat opp min egen(sigg), men den er nå nede pga hardware problemer( jobber med å sette op en linux boks). Kan råde dere til å snakke med OP'er på større hubber om ikke de vil redirecte til dere når de er full. Jeg fikk en svær europeisk hub til det, og fulte opp mine 75 plasser på 5-7 sekunder med min share på 20Gb. Så kunne jeg som OP sitte der å frotse i gode linjer og mye stoff :wink: . En ide kan jo også være at de små norske hubbene danner et lite nettverk hvor man redirecter til andre når man blir ful(om det skjer) eller om folk ikke møter min share så blir de sendt videre til en hub hvor de møter min share. Men husk å være høffelig når du snakker med OP er i andre hubber, tråk varsomt, og for all del ikke reklamer i main chat. Mvh P@rm@nn Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Som sagt er ikke servern oppe. Litt vrient å bruke arbeids-maskinen til dette. Kan godt relinke til norske hubber. Det hadde vært fett å få litt fler norske folk på dc. Skal sende de som har server en privat melding når min er oppe. Da kan vi relinke til hverandre osv. Et norskt dc nettverk. Da har vi også noe å være stolt av Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Forresten: Hva anbefaler dere til minimum share ?? Har 5 gig nå og føler det er litt lite Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vel er et allerede da, The golden angel nettverket er norsk. Der er det en del store norske hubber, som marlene, alle golden angel hubbene og tror norgeshubben er med og kansje noen til. Men er ikke så enkelt å komme seg inn der, pluss de redirecter nedover, tar lang tid før alle er fulle så andre kan få en redirect. Det som kunne vært interesangt er å ha et nettverk av mindre norske hubber som alle prøvde å få redirect av stor hubber, så vi hadde mange brukere så kunne vi sette opp min sharen. Så kunne vi redirectet til de andre når vi var ful(min lille pc blir nok fort full). Slikt kunne vi kasnje få flere av de norske hubbene forbi fødsels stadiet. Edit: min share avhengier av hvor mange brukere du har. Om du ofte er ful kan du sette opp min share. Jeg startet på 2Gb, gik raskt opp til 10 og enda raskere opp til 20. Vi planlegger å gå opp i 25-30 når linux boksen kommer opp om vi fortsatt har redirect fra den store hubben, det vet jeg ikke hetl. De kan ha slettet oss Lenke til kommentar
danandre Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Minimum 100 gb share! ;-) Neh, men det burde være over 20 gb hvis det skal bli litt... Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Den beste norske hubben som finnes er jo Hw-hubbben hwhub.no-ip.com:1337 er 1,07TB delte filer og 17 users akkurat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå