Gå til innhold

Hjelp - Noen har kidnappet hotmail kontoen min

Ni kon

Anbefalte innlegg

Da har jeg opplevd å bli sperret ute fra egen hotmail.com konto

Problemet er at den nekter å godta mine passord. Og da er mulighetene små.

Prøver å tilbakestille passord, men da sender den instruksjoner på hotmail.com kontoen, som jeg da ikke har tilgang til! Argh!

har trykket på hjelp. Men instruksjonene der finnes jo f.. ikke på www.hotmail.com

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk Har du glemt passordet? på påloggingssiden til et hvilket som helst Windows Live ID-område eller -tjeneste.

Angi Windows Live ID (E-postadressen og passordet du bruker til å logge på Windows Live-programmer og -tjenester, for eksempel Windows Live Hotmail og Windows Live Messenger, Microsoft-tjenester som Xbox, MSN og Office Live, og andre steder du ser Windows Live ID-logoen.) , skriv inn tegnene du ser i Bilde-boksen, og klikk deretter Fortsett.

Velg Send meg instruksjoner for tilbakestilling av passord via e-post.

I listen velger du e-postadressen du vil at e-postmeldingen for tilbakestilling av passord skal sendes til, og deretter klikker du Fortsett.

Klikk OK på bekreftelsessiden.

Når du mottar e-postmeldingen for tilbakestilling av passord, klikker du koblingen i e-postmeldingen for å tilbakestille passordet, og deretter følger du instruksjonene.

Du skal kunne velge hvilken e-post adresse du vil sende informasjonen til. Se det som er understreket...

Og: Noen tjenester krever at du endrer passord etter 72 dager. Hvis du bruker en slik tjeneste, kan det være at automatisk passordutløp allerede er aktivert og ikke kan deaktiveres.

Klipt og limt fra https://account.live.com/helpcentral.aspx?m...-no&lc=1044

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...