GrannyLover Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er en gutt på 24 som snart flytter til Trondheim. Har veldig lyst til å starte band. Kunne neon i Trondheimsområdet tenke seg å være med? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er seff uaktuelt for meg som bur i Sogn Og Fjordane å være med å starte band med deg, men du burde fortelle litt meir. Kva musikk vil du spele? Kva instrument spelar du, evt synger du? Kva instrument treng bandet? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ja, hvilket instrument spiller du? Jeg er nok uaktuell. Jeg bor i Trondheim, har spilt gitar en stund. Men har aldri spilt i band før, og utstyret mitt er ræva. Om du vil ha erfarne folk så er jeg uaktuell. Og hvilken musikk? Jeg spiller metal, forsøker å spille noe som ligner viking metal. Kunne sikkert spilt en annen sjanger, men det er denne jeg brenner for. Endret 4. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå