mcgroven Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Onsdagskvelden blir spennende for fotballfans. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 La oss håpe at det for engangs skyld er ferdigutviklet til release, at vi ikke må vente på 2-3 patcher før ting er slik som de burde ha vært fra dag en Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Før jul... håper på i midten av oktober! Klarer ikke å vente for lenge med å prøve det! Er i FM Live betaen, og må si det ikke har sjans til å nå opp til FM. Ahh, gleder meg til FM 09! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gleder meg stort, men det blir nok ikke så kjekt å være Blackburn på dette spillet tror jeg. Favorittlaget mitt har solgt de beste og erstattet med svake spillere. Men skal nok klare å vinne serien med dem alikevel. Hehe, lurer på hvor mange penger en får å handle for hvis en velger Man City. Hadde vært fantastisk med 1 milliard ++ å handle for . Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vel, jeg så 3d. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Wolves kjøpte to venstrebacker og en stopper. Jeg lo. Høyt. Tullemannen MC Groven! : D Men woo. Glær mæ! Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Åh! Jeg kom litt da jeg fikk se 3D pitchen! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Blir spennende det. Ellers må jeg få gi cred til artikkelforfatteren som nevnte "mitt lag" i England, Wolves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg