emero Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Generelt sett er jeg ganske fornøyd med det meste på forumet her, men av og til går jeg inn igjen på disse forumsdelene og irriterer meg grønn igjen. Hvorfor gir dere så blanke her? Er det fordi dere ikke har interresse, kunnskap eller tid til å gå over disse? (Ok ok, slemt spurt, men går rett på sak for å få klart svar. Beklager) Igjen og igjen kommer det folk innom med bilder og grafikk de har stjålet fra andre på nettet, og copyrightregler ignoreres som om de aldri har eksistert. Greit, generell oppførsel osv modereres greit, men det mangler mye. Det virker bare uproffesjonelt til dere å være. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Rapportér, rapportér, rapportér... Personlig er jeg aldri/svært sjelden innom de delene av forumet, og det gjelder sikkert en del andre moderatorer også. Bruk rapporterknappen, så vil jeg (og kanskje andre også) ta tak i det... Lenke til kommentar
emero Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 regnet med det.. dere får si fra om dere behøver hjelp med dem. har selv administrert design forumer med flere tusen medlemmer i mange år, så jeg vet hvor viktig det faktisk er å følge med overalt, selv om delen kanskje ikke er interresant for den som modererer. Skal begynne å rapportere, jeg, så vent en storm av ting å se på fremover hehe! takker for raskt svar, kompis. ha ein treveleg dag Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 regnet med det..dere får si fra om dere behøver hjelp med dem. har selv administrert design forumer med flere tusen medlemmer i mange år, så jeg vet hvor viktig det faktisk er å følge med overalt, selv om delen kanskje ikke er interresant for den som modererer. Så stort som Diskusjon.no er nå, er det fullstendig uoverkommelig å ha oversikt overalt, selv med et moderatorteam på 30-40 moderatorer (ikke sikker på akkurat hvor mange det er, men det er i det området). Dessuten er det alltid lov å søke om å bli moderator og ta hånd om ting selv :-) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Med over 200 000 nye innlegg i måneden, og "bare" 30 - 40 moderatorer med et variabelt aktivitetsnivå, faller ting lett igjennom filtret. Og det er derfor vi setter stor pris på brukere som tar seg tid til å hjelpe til med å rapportere slik at vi kan dekke hele forumet mer effektivt. For mer informasjon om rapportering finner man en wiki-artikkel om dette her: wiki.diskusjon.no/index.php/Rapportering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg