Kejo Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Hei! Er det noen der ute som bor i Sarpsborgområder som enkelt kan stikke innom Microplex? Jeg trenger en som kan kjøpe meg en Shim til Duron, og jeg har ikke lyst å betale 70 kr. i porto når selve Shims'en koster 88,- og kan sendes for 5,50. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Kan man stikke innom da? trodde der bare oppererte som postordre selskap jeg... :?: Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 det går fett og dra innom microplex har vært der et par ganger :smile: Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 hva med å bare dra innom Datatjenesten i Halden? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Kan stikke oppom jeg sjefen Er oppom der minst en gang i uken Mail meg så fixer vi det Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 bestiller du på forhånd da eller ? Lenke til kommentar
Kejo Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Norlord! Du er en sann gentlemann og samaritan! Mail kommer, tusen takk!! Lenke til kommentar
techz Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 når man først bestiller derfra så kan man likegodt kjøpe masse småstæsj i tillegg, fks chipsettkjøler, goop, musematte baah listen er uendelig masse rått på microplex :wink: Lenke til kommentar
thoering Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 ja, techz, om man har råd til det så. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Tidligere kunne man handle direkte hos microplex.no, altså hjemme hos de. Dette kan man til min fortvilelse _desverre_ ikke lengre gjøre. Man må hente det på utsalgsstedet i Halden. En ting som hadde vært smart gjort av microplex, når de valgte utsalgssted, ville vært å velge et selskap som lå litt mer sentralt i østfold. Håper de får gjort med det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå