mr. Zilter Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Detta skal jeg sjekke ut nærmere. Det ser lovende ut. Lenke til kommentar
abene Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nettleseren Google Chrome er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har testa den ut, og jeg mener den ikke er verdens raskete. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Lastet ned nå, skal prøves. Syntes hvert fall dette ser lovende ut. edit: Testet litt nå. Etter hva jeg har erfart så virker den heller ganske treg. Brukte 16 sekunder på å laste ferdig www.sol.no, noe Firefox 3.0 gjør på under 5 sekunder. Snakker da om hvor lang tid det tok før hele siden var 100% lastet. En annen ting, hvordan customizer man verktøylinjen? Endret 3. september 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Herlig nettleser. Den er raskere enn Firefox, Opera og Safari og ser i tillegg helt sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 damm så raske den er. Men om java ikke funker ? funker ikke her Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Stor forskjell på java og javascript. Hvilken er det snakk om? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 http://anandtech.com/showdoc.aspx?i=3398&p=4 Test av den... IE7 vinner de fleste testene på lasting av sider. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 http://anandtech.com/showdoc.aspx?i=3398&p=4 Test av den... IE7 vinner de fleste testene på lasting av sider. Viktigere for min del hvordan den klarte seg i forhold til FF, kommer aldri til å bruke IE uansett hvor rask den er. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Poster med Google Chrome - f%faen den er rask! helt sykt kjapt nettleser... Importerte alt fra firefox, fungerte med enngang, alle pluging!!! YEAH! Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Herlig nettleser! Installerte, kopierte alle faner/lagrede passord over til Chrome. Rask er den og, raskere enn firefox merker jeg. Eneste jeg savner er plug-in "firegestures" som finnes i FF, men det kommer nok etterhvert. Btw, Chrome er foreløpig standard nettleser hos meg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Poster med Google Chrome - f%faen den er rask! helt sykt kjapt nettleser...Importerte alt fra firefox, fungerte med enngang, alle pluging!!! YEAH! Har den adblock? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne var helt syk kjapp. . Og så rent og pent design! Garantert min nye favorittleser. Like sikker som firefox? Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Den er under testing, ser ut til at den fungerer bra på google sider, men det bør den jo. Har opplevd noen krasjer, men det er jo tross alt en beta =) Håper google klarer og finpusse chrome! Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Likte den veldig, men gikk ikke mer enn 2 minutter før jeg savnet AdBlock og mouse gestures alt for mye dessverre. Kan se for meg at slike ting vil bli implementert. Vises at det er beta da.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Poster med Google Chrome - f%faen den er rask! helt sykt kjapt nettleser...Importerte alt fra firefox, fungerte med enngang, alle pluging!!! YEAH! Har den adblock? Det lurar eg òg på. At den atm manglar AdBlock er ein av grunnane til at eg framleis går for Firefox. Men første inntrykket mitt er at Chrome er eit stk solid samling av kode. Eg er veldig imponert, og kjem til å følge godt med framover. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne virker lovende, men jeg vil vente litt før jeg prøver den selv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne må prøves så snart Linux-versonen kommer Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Firefox 3.01 ga litt andre resultater hos meg enn det HW opplyser om 3.0: Acid 2: Pass Acid 3: 70/100 java script: 4996ms IE 7.0.5730.11 lever opp til sitt rykte: Acid 2: superfail Acid 3: får ikke loadet... java script: 28615ms Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Spennende. Muligens jeg går over fra FireFox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå