frankhaugen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei, jeg har kommet i den situasjonen at jeg er alene mann blant 30 kvinner, og jeg opplever at jeg blir diskriminert. Jeg som voksen mann får tilsnakk for å gjør ting som kvinnene rundt meg gjør, sånn som å ta en liten luftepause hver tredje time, går på toalettet, og henter vann/kaffe/te. Jeg er den eneste på avdelingen som blir tilsnakke for slike ting, og jeg blir konsekvent baksnakket. er dette vanlig? Jeg driter i det, jeg jobber like effektivt som mine kollegaer, og jeg gjør meget få feil, og jeg snakker ikke når jeg skal jobbe, (noe jentene gjør). Jeg tror at det er fordi jeg er mann som gjør at jeg ikke blir behandlet bra. Er det noen som har noen tanker/opplevelser rundt dette, og kanskje noen råd??? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvis du opplever det som en problem så burde du virkelig snakke med sjefen din, det skal ikke være slik på arbeidsplassen. Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hørtes jo veldig merkelig ut. Synes du rett og slett burde ta dette opp med sjefen din (med mindre hun er kvinne også da) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvor jobber du? lol din luring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå