iNeo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ser bra ut. Skulle hatt en skinnveske til min Diamond. Gleder meg til testen blir ferdig. Hva med å lage en tabell som sammenligner Diamond og Pro? Skinnveske.....hallo? Dette er jo ikke en BØG telefon! Nei det er heller ikke noe FJORTISS telefon. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Huff, det blir nesten som å ha setetrekk på nye bilseter... Mister mye av godfølelsen da Ta en titt her for skinnvesker og mere Lenke til kommentar
kristianko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har bestilt Touch pro fra Idedata, ble sendt fredag, regner med den dukker opp i posten i morgen. Gleder meg som et barn. Et spørsmål; har nå en Nokia N73 og bruker PC suite til filbehandling, backup etc. Hvordan kan jeg på en enkel måte få flyttet over kontakter, kalenderoppføringer etc til HTC-mobil? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mulig dette er stating the obvious, men: Dersom du på noe vis får syncet nokiaen din opp mot Outlook så løser resten seg veldig fint. Lenke til kommentar
kristianko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mulig dette er stating the obvious, men: Dersom du på noe vis får syncet nokiaen din opp mot Outlook så løser resten seg veldig fint. Kan aldri tenke meg at jeg får synket n73 med outlook. Mobilen min og epostkontoen lever i to forskjellige verdener. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bruk Netcom/Telehor sitt kontaktservice...der du kan mellomlagre kontakter på nettet Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Godt forslag, men synd du ikke får hentet de tilbake til HTCen din.. 99% sikker på det. Endret 7. september 2008 av Sevenord Lenke til kommentar
leadcd Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 kan bekrefte at den er kjappere enn diamond,fikk min lørdag en del nyere software versjoner(bl.a opera), radio 1.02.25.19 protokoll versjoner 52.33.25.17U rom 1.90.409.6 NOR diamond har jo 1.93.409.1 etter oppgradering!! æ=fn+k ø=fn+l å=fn+p Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bare et kjapt spørsmål til dere som "forsvarer" diamond her. Skriver dere med pekepenn på SW-tastatur, eller går det for hånd? Hatt en Ku990 en stund nå, og veldig fornøyd med SW-tastaturet på denne, da jeg lett skriver med tommelen her. Er ute etter en kjapp telefon, men ikke villig til å drasse på de ekstra grammene, og tykkelsen hvis det fungerer å skrive med fingrene direkte på QWERTY tastatur på skjermen. Skriver mye meldinger og er derfor avhengig av en god tastaturløsning Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skriver bare med tommelen, men aldri på qwerty tastaturet. Bruker det som ser ut som ett vanlig mobiltastatut 0-9. Reagerer kjapt og presist, og med ordbok på så går det som en drøm. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skriver bare med tommelen, men aldri på qwerty tastaturet. Bruker det som ser ut som ett vanlig mobiltastatut 0-9. Reagerer kjapt og presist, og med ordbok på så går det som en drøm. Hardware-tastatur lenge leve. Det går så mye raskere å skrive epost. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja det kunne jeg ikke vært mer enig i Fullt hardware qwerty tastatur er rett og slett fantastisk Men, alt opp mot hva du skal bruke den til. Jeg ser at for mitt vedkommende så er det bare sms, og da tar jeg heller en mindre og smekrere telefon. Dessuten føles den mer solid uten det skyveleddet. Lenke til kommentar
kristianko Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Godt forslag, men synd du ikke får hentet de tilbake til HTCen din.. 99% sikker på det. Takk for gode råd. Nå viser det seg at jeg til min store forbauselse faktisk fikk til å synce/legge inn alle kontakter og kalenderhendelser fra n73 til outlook. Så regner jeg det blir en smal sak å hente dem inn i touch pro igjen. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hey, så kult Da skal det gå rimelig knirkefritt ja Jeg må spørre av nyskjerrighet, måtte du gjøre noe spesielt eller var det en option for det i Pc Suite? Endret 8. september 2008 av Sevenord Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Takk for gode råd. Nå viser det seg at jeg til min store forbauselse faktisk fikk til å synce/legge inn alle kontakter og kalenderhendelser fra n73 til outlook. Så regner jeg det blir en smal sak å hente dem inn i touch pro igjen. Sjekk i Outlook om PC Suite eller hva du brukte faktisk la mobilnummere under "Mobile phone", etc. Var et lite helvete da kona gikk over til HTC... Lenke til kommentar
leadcd Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Bare et kjapt spørsmål til dere som "forsvarer" diamond her. Skriver dere med pekepenn på SW-tastatur, eller går det for hånd? Hatt en Ku990 en stund nå, og veldig fornøyd med SW-tastaturet på denne, da jeg lett skriver med tommelen her. Er ute etter en kjapp telefon, men ikke villig til å drasse på de ekstra grammene, og tykkelsen hvis det fungerer å skrive med fingrene direkte på QWERTY tastatur på skjermen. Skriver mye meldinger og er derfor avhengig av en god tastaturløsning Prøv Calligrapher fra Phatware.com ,gjerne med norsk modul(da tolker den æøå), funker som fy på diamond, du skrive med penn rett på skjermen og den skjønner alle typer 'kråkeskrift' Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Denne type telefoner er ikke kjappe,de er et mareritt å bruke(i lengden) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Denne type telefoner er ikke kjappe,de er et mareritt å bruke(i lengden) De er aldeles fantastiske å bruke i lengden. Har brukt slike siden Qtek 9100, og jeg har ingen planer om å bytte. Lenke til kommentar
kristianko Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Takk for gode råd. Nå viser det seg at jeg til min store forbauselse faktisk fikk til å synce/legge inn alle kontakter og kalenderhendelser fra n73 til outlook. Så regner jeg det blir en smal sak å hente dem inn i touch pro igjen. Sjekk i Outlook om PC Suite eller hva du brukte faktisk la mobilnummere under "Mobile phone", etc. Var et lite helvete da kona gikk over til HTC... Det gikk faktisk rimelig knirkefritt, kunne velge det direkte fra pc suite, konfigurerte slik at jeg bare sendte kontaktene til outlook. de ble lagt sammen med de andre kontaktene i outlook. Nå har jeg importert dem inn i touch pro uten problemer, sammen med alle e-post-kontaktene. Må nok rydde opp litt der, men så langt er det bare frydoggammen. Er ellers svært fornøyd med mobilen, føler jeg går rundt med en fullblods pc i lomma. Krever litt tilvenning, spesielt Touch-FLO konseptet. Og plutselig synes jeg det er gøy å skrive sms, bruker hardwaretastaturet. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Når får dere lagt ut den testen? Venter i spenning her, og det har jeg gjort nå i over en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg