del_diablo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Sitter her med en bærbar Fujitsu Siemens AMILO Pa 3533, skal prøve å installere Ubuntu Linux for 2re gang. Først gang tenkte jeg ikke over softwaren og hadde ikke noen tilgang til noe utstyr for å fikse det(sitter på hybel) så jeg satt der med et fint OS med et ubrukelig innebygd kort for det trådløse nette og litt anna rart. Sitter her med: *1stk ubrukt CD *1 stk brent Ubuntu Live CD *1stk backup for Vista *1pakke DVD'r(-R) *PC'n *ingen minnepenner, externe hardisker, etc. Så hva trenger jeg å lage backup(les: kopi) av ? eller er det non måter å gå om problemet? Hjelp please PS: ingen bildefiler eller noe i den stil jeg har å redde her da Note: låste seg når jeg prøvde det som sto i den innebygde manuallen for å få opp nett(kunne ikke skrive, bare enter som funka) da jeg prøvde å bruke konsollen(el ke d hete <.<) Endret 3. september 2008 av del_diablo Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 * Trådstarter har ikke endret overskrift. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg