Øystein.F. Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er ikkje alltid eit godt rollespel berre handlar om å kunne den rette kombinasjonen av knappar. Les mer Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg likte Divine Divinity, og dette ser ut som det kan bli spennende! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har ikke prøvd det første, men dette ser jo bare gromt ut! Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håper man kan save når som helst i tilfelle man angrer på noen valg,eller vil teste ut forskjellige ting. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Likte Divine Divinity, og dette høres egentlig RÅGROMT ut. Er så mange RPG spill der man får en quest med *lever brevet til blablabla* Og da har jeg alltid hatt lyst til å lese det brevet, og derretter ta mine egne valg utifra det, istedet for å følge det lineære med å bare levere det.. Håper dette blir så bra som det har potensiale til å bli =D Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håper dette innfrir forventningene, kan bli spennende å prøve noe 'nytt', da mener jeg noe mange har prøvd men ikke helt fått til Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har runa det første Divine Divinity. Beyond Divinity har jeg ikke rørt engang. Denne her gleder jeg meg til mildt sagt. Dette selskapet kan å lage en gjennomført RPG/Action spill. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, likte bruken av ordet "lysfontene" Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 kjem spelet til å ha mykje å gjere med divine divinity eller går det greit å ikkje ha spelt divinie divinity før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg